Ploché bříško: dělejte tyto cviky a buďte neodolatelní! - bedivine.cz
Celebrity

Ploché bříško: dělejte tyto cviky a buďte neodolatelní!

Dnes se fitness věnuje téměř každý – od mladých po staré. Zvedne vám ducha, dodá sebevědomí a vaši postavu udělá neodolatelnou. Jsou ale problémové partie, na kterých, i když tvrdě dřete v posilovně, a dokonce i s kondičním trenérem, je potřeba makat a makat. Patří mezi ně oblast břicha. MedAboutMe připravilo 10 tipů, jak se přiblížit ideálu.

1. Jezte správně

Fitness je první věc, která vás napadne, když přijde do formy, ale o tom později. Bez správné výživy bude těžké dosáhnout plochého břicha, dokonce i pocení každý den v posilovně. Musíte jíst po troškách, každé 2-3 hodiny, přejídání je zakázáno. Produkty jako fermentované mléko, vejce, ryby, mořské plody, olivový olej a zelenina pomohou v boji s břišním tukem. Co nemůžete jíst, jsou instantní jídla, mouka, sladkosti, uzené, smažené, cokoliv obsahující margarín. Pokud proces spalování tuků začal a potřebujete udržet jeho tempo, můžete si zařídit půst. Bez fanatismu a hladovky třeba na tvaroh a ovoce nebo mořské plody a zeleninu. Je důležité, aby potraviny měly nízký glykemický index.

4.jpg

Někdy zaměňujeme pocit žízně za hlad a místo pití vody sníme porci brambor. Můžete experimentovat: v okamžiku „hladu“ nejezte, ale pijte a svačinu si dejte pouze v případě, že to voda neutopila.

Ráno je dobré vypít sklenici vlažné vody, ve které je vymačkaná čtvrtka citronu. Tento nápoj zlepšuje činnost střev a urychluje metabolismus.

3. Opusťte špatné návyky

Budete se muset vzdát alkoholu. Za prvé, pití alkoholu je zdraví škodlivé, varuje ministerstvo zdravotnictví. Za druhé, při „kojení“ je obtížné ovládat chuť k jídlu, která se poté objeví, a v boji s kilogramy není třeba pokušení, zvláště když to napíná žaludek, a naším cílem je ploché břicho! Kvůli krásným formám budete muset vést zdravější životní styl.

Zajímavé:  Jak zhubnout 7 kg za měsíc recenze.

4. Naučte se relaxovat

Překvapivě, abyste rychleji ztráceli tuk, musíte být schopni relaxovat. Stres a nervové napětí přímo souvisí s hromaděním tuku. Více napětí znamená více tuku a pro ženy jsou nebezpečnými zónami právě břicho a boky, pro jejichž štíhlost je ve fitness klubu věnováno velké úsilí. Proč tedy výsledek mazat zbytečným stresem. Dosažení vnitřní harmonie napomáhá dostatečný spánek, fyzický a duševní odpočinek od práce.

5. Mít domácí lázně

Ploché břicho není jen o svalech, ale také o stavu pokožky. Nejen fitness klub, ale i domácí lázeňské procedury pomohou stáhnout kůži na břiše. Zábaly z mořských řas jsou ideální pro oblast pasu, protože odstraní přebytečnou tekutinu z tkání a učiní pokožku elastickou. Před zábalem je dobré provést peeling mořskou solí. Účinné na oblast břicha – masáž pomocí esenciálních olejů z grapefruitu a citronu (nezapomeňte na možné alergické reakce), působí proti celulitidě. Rada: po jakékoli masáži byste měli ležet uvolněně 10 minut pod dekou nebo alespoň přikryti velkým ručníkem. Pokud máte vysoký krevní tlak, neměli byste kombinovat masáž s koupelovými procedurami.

6. Udržujte správné držení těla

Když člověk drží záda rovně, jeho břicho už vypadá plošší a fitness trenér s tím nemá nic společného. Ano, jedná se o čistě vizuální efekt, ale obecně platí, že královské držení těla dělá člověka ladnějším a atraktivnějším a vnitřní orgány jsou na jejich místě. Velkým plusem je skutečnost, že žaludek „nevypadává“ dopředu, jako když se člověk hrbí.

5.jpg

7. Sledujte své zdraví

Břicho může mít „vyboulený“ tvar nejen kvůli tuku. Někdo asi bude muset zajít ke gastroenterologovi. Kvůli problémům s gastrointestinálním traktem nemusí být jídlo správně stráveno. Neuškodí ani návštěva výživového poradce. Nadbytek zeleniny a ovoce (nebo spíše vlákniny) ve stravě nebo rychlé vstřebávání potravy za polykání vzduchu může vést ke zvýšené tvorbě plynů a nadýmání.

Zajímavé:  Recenze nejlepších palet očních stínů: nejlepší paletky očních stínů, foto.

8. Fitness trenér nebo lékař: rozhodněte se, na koho se obrátit

Břišní tuk může být podkožní, a pokud je ho příliš mnoho, je to důvod, proč se přidat do fitness klubu. Podkožní tuk v oblasti břicha je stejný jako všude jinde. Jen se zde aktivněji hromadí a je obtížnější se ho zbavit, jak to příroda zamýšlela (je to zdroj energie pro případ extrémních situací plus ochrana dítěte před vnějšími vlivy v těhotenství, pokud mluvíme o ženách ).

Dalším typem tuku je viscerální (tento problém postihuje nejčastěji muže). „Obaluje“ vnitřní orgány, má negativní vliv na produkci hormonů, vytlačuje orgány, mačká je. Nestlačujte žaludek žádným pásem nebo korzetem.
V závislosti na tom, jaký druh tuku „kazí obraz“, se akce budou lišit. V boji s viscerálním tukem pomůže lékař, vyšetření je nutné.

9. Dýchejte břichem

Správné dýchání je stejně důležité jako kondice. Většina lidí nevěnuje pozornost tomu, jak dýchá, ale nejčastěji se jedná o mělké dýchání, které se týká pouze hrudníku. Když člověk dýchá břichem, aktivují se břišní svaly a bránice: což za prvé posiluje svaly a za druhé, v této době se masírují břišní orgány.

10. Navštivte fitness klub

Nebo se učte doma, ale teď se můžete učit i venku, počasí dovolí. Nejzajímavější je, že cvičení ne na břicho vám pomůže zploštit břicho (oni samozřejmě také, ale neměli byste zanedbávat ani zbytek). Například dřepy a švihy nohou aktivně zapojují břišní svaly do práce. Shyby a plank póza zapojují břišní svaly tak, aby bylo tělo natažené jako struna, jinak je zaručeno nesprávné držení těla. I banální chůze mírným tempem posiluje břišní svaly: udržujeme držení těla a do toho se zapojují svaly „středu“, tedy žaludek.

Zajímavé:  Jak rychle zhubnout o 2 kg za 15 týdny.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Efektivní cvičení pro ploché břicho: cvičení od fitness experta

Ikona kanálu časopisu Lisa

Master trenérka XFIT Anastasia Yurkova ukázala 5 cviků na ploché břicho, které opravdu fungují. Podívejte se na video, napumpujte břicho a připravte se na léto s „Lizou“! 00:00 – Úvod 00:44 – Cvičení č. 1 „Side fold“ 01:41 – Cvičení č. 2 „Kolo“ 02:25 – Cvičení č. 3 „Sitap“ 03:17 – Cvičení č. 4 „Twisting in boční prkno“ 04 :53 – Cvičení č. 5 „Otáčení pánve v prkně“ 05:51 – Life hack: jak správně napnout břišní svaly při cvičení Anastasia Yurkova – XFIT master trainer https://www.xfit .ru „Lisa“ – tajemství krásy, recenze kosmetických novinek, aktuální móda, nakupování, úspěchy ruských a zahraničních celebrit, vše o zdravém těle, efektivním tréninku a správné výživě, recepty na nejlepší jídla, kouzlo domácího pohodlí, Life hacky pro uspořádání prostoru. https://lisa.ru/ Telegram: https://t.me/lisa_magazine #fitness #press #belly

Chcete-li zanechat komentáře, přihlaste se

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button