Správná technika a tajemství burpees - cvičení, které procvičí všechny svalové skupiny a výrazně zpevní tělo. - bedivine.cz
Celebrity

Správná technika a tajemství burpees jsou cvikem, který procvičí všechny svalové skupiny a výrazně zpevní tělo.

Správná technika a tajemství burpees jsou cvikem, který procvičí všechny svalové skupiny a výrazně zpevní tělo.

Pokud chcete rychle pocítit a vidět účinek kondiční zátěže, vyzkoušejte komplexní intenzivní cvičení. Jedním z nejoblíbenějších mezi nimi je burpee, který kombinuje skákání, planking a kliky a ovlivňuje téměř všechny svalové skupiny. Osvojte si jeho techniku ​​pomocí návodu od odborníka v našem článku.

Redakční kancelář
Tagy:
Getty obrázky

Burpee je komplexní cvičení skládající se z několika pohybů. Chcete-li to provést technicky, musíte všechny prvky zdokonalit samostatně. Podrobná analýza speciálně pro naše čtenáře ukazuje Daria Arkova, expertka na XFIT. Podívejte se na fotografii, přečtěte si vysvětlení – a naučíte se správnou techniku ​​tohoto efektivního cvičení.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Cvičení Burpee (někdy také nazývané burpee, ale v originále – burpee, na počest Dr. Royal Burpee) se v klasické verzi provádí podle následujícího schématu: dřep, skok do prkna, kliky, skok z prkno do dřepu a vyskočení.

Svého času byly burpees vytvořeny jako test zdatnosti, který bylo nutné absolvovat čtyřikrát za sebou. Později si kombinace pohybů získala masovou oblibu a dnes je burpee považováno za jedno z nejúčinnějších cvičení s vysokou intenzitou, zapojující velké množství svalů a kloubů. Aby se to ale nezměnilo v trest, je potřeba zátěž správně dávkovat.

Zajímavé:  Co potřebujete jíst, abyste zhubli s tvarem mrkve.

Pokud s tréninkem teprve začínáte, pak je potřeba v první řadě zvládnout techniku ​​dřepů a kliků a posílit svaly jádra (odkaz na domácí cvičení pro ně najdete na konci tohoto článku). To vám umožní následně „neviset“ na kloubech a efektivně procvičit všechny svalové skupiny a vytrvalost.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Pokud již máte zkušenosti s fitness, naučte se cvičení pomalým tempem, sledujte polohu břicha a spodní části zad. Můžete se natočit ze strany, aby bylo hodnocení objektivnější.

Jakmile se budete cítit sebejistě, můžete zrychlit provedením několika technických opakování v sadě. Hlavní je nehonit se za kvantitou a rychlostí na úkor kvality pohybu. Jít!

Zpevní tělo, procvičí všechny svalové skupiny: správná technika a tajemství burpees pro začátečníky

Pokud chcete rychle pocítit a vidět účinek kondiční zátěže, vyzkoušejte komplexní intenzivní cvičení. Jedním z nejoblíbenějších mezi nimi je burpee, který kombinuje skákání, planking a kliky a ovlivňuje téměř všechny svalové skupiny. Osvojte si jeho techniku ​​pomocí návodu od odborníka v našem článku.

Burpee je komplexní cvičení skládající se z několika pohybů. Chcete-li to provést technicky, musíte všechny prvky zdokonalit samostatně. Daria Arkova, expertka na XFIT, ukazuje analýzu krok za krokem speciálně pro naše čtenáře. Podívejte se na fotografii, přečtěte si vysvětlení – a naučíte se správnou techniku ​​tohoto efektivního cvičení.

Cvičení Burpee (někdy také nazývané burpee, ale v originále – burpee, na počest Dr. Royal Burpee) se v klasické verzi provádí podle následujícího schématu: dřep, skok do prkna, kliky, skok z prkno do dřepu a vyskočení.

Svého času byly burpees vytvořeny jako test zdatnosti, který bylo nutné absolvovat čtyřikrát za sebou. Později si kombinace pohybů získala masovou oblibu a dnes je burpee považováno za jedno z nejúčinnějších cvičení s vysokou intenzitou, zapojující velké množství svalů a kloubů. Aby se to ale nezměnilo v trest, je potřeba zátěž správně dávkovat.

Zajímavé:  Brilantní: 20 ranních kosmetických triků, které se budou líným dívkám líbit.

Pokud s tréninkem teprve začínáte, pak je potřeba v první řadě zvládnout techniku ​​dřepů a kliků a posílit svaly jádra (odkaz na domácí cvičení pro ně najdete na konci tohoto článku). To vám umožní následně „neviset“ na kloubech a efektivně procvičit všechny svalové skupiny a vytrvalost.

Pokud již máte zkušenosti s fitness, naučte se cvičení pomalým tempem, sledujte polohu břicha a spodní části zad. Můžete se natočit ze strany, aby bylo hodnocení objektivnější.

Jakmile se budete cítit sebejistě, můžete zrychlit provedením několika technických opakování v sadě. Hlavní je nehonit se za kvantitou a rychlostí na úkor kvality pohybu. Jít!

Archiv
Burpee: krok 1

Položte chodidla na šířku ramen a dřepněte si, dokud nebudou vaše stehna rovnoběžná s podlahou s rovnými zády. Dávejte pozor na polohu spodní části zad – neměla by být zaoblená. V ideálním dřepu by vaše záda a holeň měly být ve spodní části rovnoběžné. Pokud se vám zakulatí spodní část zad a břicho spočívá na vašich bocích, pravděpodobně chybí flexibilita nebo kontrola. V tomto případě byste se měli v této fázi zastavit a naučit se dřepovat. Pozor také na kolena – měla by se shodovat ve směru s vašimi chodidly.

Archiv
Burpee: krok 2

Z dřepu přeneseme váhu na dlaně a skočíme do prkna. Nejdůležitějším bodem jsou silné svaly jádra. Břicho a spodní záda by měly být dostatečně procvičené, aby při skoku na prkně nespadly Archiv
Burpee: krok 2

Z dřepu přeneseme váhu na dlaně a skočíme do prkna. Nejdůležitějším bodem jsou silné svaly jádra. Břicho a spodní záda by měly být dostatečně procvičené, aby při skoku na prkně nespadly.

Archiv
Burpee: krok 3

Děláme kliky z prkna. Jednoduchou možností je provést klik z kolen, držet prkno a snížit přední část stehen, pánve, břicha a hrudníku a zároveň je zvedat. Pokud provádíte kliky z nohou, pak by zadní část hlavy, lopatky a křížová kost měly být v každém okamžiku pohybu ve stejné linii. Musíte nasměrovat hrudník směrem k podlaze.
Častá chyba při provádění kliků

Zajímavé:  Esy pro vysoké čelo 15 fotografií – nápady na účesy –

– snížení hlavy pro kompenzaci nedostatečné síly hrudních svalů. Snažte se tuto chybu neudělat a dbejte na to, aby váš obličej zůstal vždy o něco výše než hrudník.

Archiv
Burpee: krok 4

Z prkna musíte skočit zpět do dřepu tak, abyste dopadli na celé chodidlo a zvedli záda rovně. V tuto chvíli dochází k největšímu počtu chyb – záda jsou zakulacená, kolena jdou dovnitř, skok dopadá dopředu na prsty a paty zůstávají svěšené. Sledujte své zařízení, abyste těmto chybám předešli.

Archiv
Burpee: krok 4

Z dřepu vyskočte co nejvýše a dostaňte měkce na celé chodidlo.

Nyní víte, jak provádět toto komplexní složené cvičení. Neodkládejte cvičení, protože vaše technika se časem zlepší.
#hostessnote

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button