Vaši přátelé na dietě: 6 potravin s téměř nulovými kaloriemi. - bedivine.cz
Celebrity

Vaši přátelé na dietě: 6 potravin s téměř nulovými kaloriemi

Nedávno provedla skupina izraelských vědců zajímavou studii. Zkoumali několik tisíc mužů, jejichž manželky a přítelkyně drží diety. Výsledky studií nenechaly nikoho na pochybách, že naprostá většina mužů velmi obtížně komunikuje se ženami, které drží dietu. Proč?

Dieta nebo život?

Více než 70 % představitelů silnějšího pohlaví, žijících v oficiálním nebo civilním manželství, poznamenalo, že když o dietě rozhoduje pouze žena, přestane se nejen ptát „normálně“, ale omezí i partnera v otázce, což negativně ovlivňuje jeho stav.navíc nejen psychicky, ale i fyzicky.

Asi 50 % mužů uvedlo, že v „období diety“ se prudce a silně zhoršuje charakter něžného pohlaví. Taková žena se stává nervózní a podrážděná, je náchylná k silným negativním emocím, často se hádá s příbuznými a „kazí zlo“ na blízkých lidech, především na mužích.

Přibližně 37% zástupců silnějšího pohlaví zažívá silné psychické nepohodlí při interakci s ženami, které drží přísnou dietu. Poznamenali, že takové ženy se tak soustředí na proces hubnutí, že si prostě „přestanou všímat zbytku světa“, mluví pouze o dietách, ztrátě kilogramů, obsahu kalorií ve výrobcích a tak dále.

Asi 28% zástupců silnějšího pohlaví se domnívá, že během diety se žena cítí velmi nešťastná, což obecně ovlivňuje kvalitu jejího života. Takoví muži raději vidí své přítelkyně, možná ne jako ideál 90-60-90, ale šťastné, spokojené se životem a připravené si ho užívat spolu s milujícími muži.

Zajímavé:  Nehty ve stylu Art Deco: 16 stylových nápadů na manikúru pro milovníky geometrie.

Co jíst méně?

Naštěstí vývoj vědy a techniky umožňuje netrpět hladem, ale jednoduše brát v úvahu vlastnosti produktů. Pamatujete si kalorie? O množství sacharidů? Musíte vědět, které produkty jsou považovány za „nejlehčí“ a jíst je co nejčastěji a co nejvíce. To je celé tajemství!

Sestavili jsme seznam lahodných a zdravých produktů, z nichž 100 gramů obsahuje pouze od nuly do 70 kcal. Můžeš:

— používejte „light“ ingredience ve svých oblíbených pokrmech,

– vezměte si s sebou ovoce a zeleninu jako svačinu,

— nahradit masité pokrmy zeleninovými pokrmy,

— experimentovat, vymýšlet nové originální kombinace a chutě,

— nezapomeňte, že přidaný tuk činí i pokrmy z nízkokalorických surovin kaloričtější.

Seznam nejvíce nízkokalorických produktů

0-20 kcal

Voda, řeřicha, salát, okurky, bílá ředkev a rajčata. Obyčejná čistá voda opravdu neobsahuje kalorie. Ale umožňuje vám udržet pokožku pružnou a pomáhá bojovat proti návalům hladu mezi jídly. Touha po jídle je totiž často zaměňována za žízeň. Naučte se vypít jeden a půl až dva litry čisté vody denně.

20-30 kcal

Citron, zelená a červená paprika, celer, mrkvový salát, brokolice, koriandr, špenát, zelí, lilek, chřest, květák, dýně, žampiony, brusinky. Lilky nejsou v naší kuchyni tak oblíbené jako zelí. A marně – jedna porce této zeleniny, dušená bez tuku, obsahuje jen asi 35 kcal a docela zasytí. V některých receptech můžete maso dokonce nahradit lilkem.

30-40 kcal

Grapefruity, limetky, meloun, fazole, cibule, zelená cibule, jahody, pomelo, broskve, melouny, cuketa, ředkvičky, ředkvičky, nízkotučná zakysaná smetana. Grapefruity jsou jednou z nejlepších nízkokalorických svačin. Polovina tohoto citrusu neobsahuje více než 40 kcal a je bohatá na vitamín C. Zkuste přidat grapefruit do salátu z listové zeleniny – může nahradit sůl. Pamatujte však: grapefruity musí opatrně jíst ti, kteří berou léky. Toto ovoce může změnit chování farmaceutických léků.

Zajímavé:  6 barev, které by měly být v šatníku každé ženy nad 50 let: názor stylistů.

40-50 kcal

Mrkev, kořenový celer, řapíkatý celer, červená řepa, ostružiny, kedlubnové zelí, angrešt, nektarinky, ananas, brusinky, švestky, pomeranče, jablka, meruňky, feijoa, nízkotučný kefír, nízkotučné mléko. Mrkvové tyčinky a řapíkatý celer jsou nejen chutnou svačinkou, která nahradí chipsy, ale také skutečnou „záchranou“ pro ty, kdo přestali kouřit. Jeden velký stonek celeru obsahuje pouze deset kalorií.

50 60-kcal

Třešně, maliny, červený rybíz, borůvky, hrušky, brambory ve slupce. Třešně obsahují bioflavonoid quercentin, který pomáhá v boji proti rakovině. Toto bobule lze koupit čerstvé nebo zmrazené po celý rok a přidat do salátů, mléčných výrobků nebo cereálií. 60–70 kcal Kiwi, pórek, černý rybíz, třešně, fazole, hroznové víno, granátová jablka, mango. Cibule a fazole jsou nejlepší ingredience pro přípravu nízkokalorických zeleninových polévek. Mimochodem, porce minestrone, kterou milují Italové, obsahuje pouze 14 kcal. Samozřejmě, než bude na talíři sýr nebo krutony.

Nejdůležitější

Obrovské množství zdravého jídla s kaloriemi od nuly do 70 kcal. Většina zde uvedených produktů je k dispozici XNUMX hodin denně, dobře se k sobě hodí a co a jak je vařit – říkáme vám každý den! Recepty nízkokalorických jídel na vás čekáme ve speciální sekci „Potraviny pro ploché břicho“. Hodně štěstí!

Článek byl připraven s použitím materiálů takzdorovo.ru.

Můžete bezpečně jíst, aniž byste si ublížili na postavě: špičkové potraviny s téměř nulovými kaloriemi

Můžete bezpečně jíst, aniž byste si ublížili na postavě: špičkové potraviny s téměř nulovými kaloriemi

Aby zhubli, mnoho lidí drží přísné diety, jedí pouze pohanku, vařená prsa a vodu. K tomu, abyste se rozloučili s nenáviděnými kilogramy, však není vůbec nutné své tělo týrat. Zde je seznam potravin, které mají téměř nulové kalorie. Můžete jich sníst, kolik chcete, aniž byste se museli bát o centimetry v pase.

Zajímavé:  Toto znamení naznačuje, že byste si neměli nechat dělat manikúru a pedikúru s gelovým lakem: ušetřete peníze a nervy!

Co můžete jíst při dietě

1. Zelenina

Odborníci na výživu opakovaně říkali, že zelenina musí být přítomna ve stravě hubnoucího člověka. Můžete jich jíst, kolik chcete, dokonce i před spaním. Například 100 gramů čerstvé okurky obsahuje pouze 15 kalorií, rajče 18 kalorií a sladká paprika 27 kalorií.

Kromě zasycení obohatíte své tělo o nezbytné vitamíny, minerály a vlákninu. Budete se cítit sytí po velmi dlouhou dobu.

2. Ovoce

Během diety můžete a měli byste také jíst ovoce. Je zde však jedno „ale“. Měly by mít nízký obsah cukru. Patří mezi ně grapefruity, jablka, broskve, hrušky a jakékoli bobule. Ale všeho je dobré s mírou. Těm, kteří hubnou, bude stačit polovina vaší oblíbené pochoutky.

3. Protein

Samozřejmě se nemůžete omezovat na bílkoviny. Pokrmy obsahující kuřecí maso bez kůže, krůtí maso, ryby, tofu a vejce skvěle doplní oběd i večeři. Upozorňujeme, že je lepší je napařit. Pokud pečete ptáka v majonéze a másle spolu s bramborami, obsah kalorií bude daleko od nuly.

4. Obiloviny

Obilniny jako oves, ječmen a quinoa také obsahují málo kalorií, na rozdíl od mnoha jiných sacharidů. Navíc obsahují spoustu vlákniny a dalších užitečných složek, uvádí portál Priamur Media.

Zdroj fotografií: pexels.com

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button