Video Jak zhubnout na zádech a pažích. - bedivine.cz
Celebrity

Video jak zhubnout na zádech a pažích

Cvičení paží a zad DOMA PRO DÍVKY BEZ VYBAVENÍ | jak zhubnout do rukou

Ahoj! Vím, že domácí cvičení pro paže a záda je vždy těžké najít. Je snadné trénovat břišní svaly doma. Ale horní část zad a paže bez dalších závaží? Obtížný. Nechceme (nebo nemůžeme) udělat 100000 20 kliků za sebou. Takže my – zvláště dívky – musíme být s tréninkem horní části těla trochu kreativnější. Tento trénink obsahuje 30 cviků po XNUMX sekundách bez přestávky. Ale pokud potřebujete dovolenou, vezměte si ji! Jen se nepřepínat. ♡ Není potřeba žádné vybavení, stačí si připravit měkký povrch jako podložka na jógu nebo ručník a připojit se ke mně! * Více cvičení na mém kanálu YouTube a také TÝDEN JÓGY PRO ZAČÁTEČNÍKY a video meditace pro relaxaci nebo spánek s krásnými výhledy na tropickou přírodu Phuketu. Hudba od NoCopyrightSounds * Vaše zdraví a bezpečnost jsou na prvním místě. Proto, aby nedošlo ke zranění nebo poškození zdraví, doporučuje se před zahájením tréninku konzultovat odborníka. Cviky se snažte provádět pomalu a technicky správně, pokud se objeví nějaké nepohodlí, trénink přerušte.

Zajímavé:  Nejúžasnější svatební šaty minulého roku.

Související videa

Cvičení paží a zad DOMA PRO DÍVKY BEZ VYBAVENÍ | jak zhubnout do rukou

Cvičení paží a zad DOMA PRO DÍVKY BEZ VYBAVENÍ | jak zhubnout do rukou

Cvičení na paži a záda s posilovací gumou! FITNESS DOMA!

Cvičení na paži a záda s posilovací gumou! FITNESS DOMA!

Cvičení pro dívky na „nohy a břicho doma“ – fitness doma s dvojčaty

Břišní svaly a cvičení zad doma. Cvičení na břicho a záda s tělesnou hmotností | PopSport

Metody, jak se zbavit nadváhy na zádech a ramenou

pozadí příspěvku

Seznamte se s účinnými metodami, které vám pomohou zbavit se přebytečných kil v oblasti zad a ramen. Tipy a cviky na posílení svalů a také vhodný trénink umožní odstranit přebytečný tuk v těchto partiích a vytvořit krásná pevná záda

Ambasadorka zdravého životního stylu, zdravotní a dietní sestra, členka Asociace výživových poradců a zdravotních koučů, od roku 2018 se věnuji studiu vlivu jógy, qigongu a tance na zdraví žen

Ambasadorka zdravého životního stylu, zdravotní a dietní sestra, členka Asociace výživových poradců a zdravotních koučů, od roku 2018 se věnuji studiu vlivu jógy, qigongu a tance na zdraví žen

  1. Zbavte se nadváhy v oblasti zad a ramen
    1. Správná výživa
    2. Cvičení
    3. Pravidelnost
    1. Kardio cvičení
    2. Silový trénink
    3. Jóga a strečink
    4. Vodní aerobik
    5. Pravidelnost a postupnost
    1. Kliky
    2. Mahi činky
    3. Činky řady
    4. Kudrliny s činkami pro bicepsy:
    5. Vertikální tahy
    1. Co je tok lymfy
    2. Zajímavá fakta

    Rádi bychom se s vámi podělili o pár tipů, které vám pomohou vyrovnat se s nadváhou v oblasti zad a ramen bez stresu a napětí.

    Nejprve si promluvme o výživě. Důležité je zařadit do jídelníčku více zeleniny, ovoce a zdravých bílkovin, omezit by se měla tučná a kalorická jídla. To pomůže zlepšit metabolismus a aktivovat proces spalování tuků. Nezapomínejte také na dostatečný příjem tekutin – zrychlíte tak svůj metabolismus a pomůžete udržet tělo v kondici.

    Za druhé – trénink! Zde není třeba přetěžovat. Můžete si vybrat cvičení, která vás baví, jako jsou kardio aktivity, jako je běh, plavání nebo jízda na kole. Pomohou spalovat kalorie a redukovat tukovou tkáň. Také stojí za to přidat cvičení na posílení svalů zad a ramen – pro udržení tonusu v této oblasti.

    V neposlední řadě je strečink. Pravidelná protahovací cvičení pomohou zlepšit flexibilitu a zmírnit napětí ve svalech ramen a zad. Svaly tak posílíte a získáte větší pružnost.

    Pamatujte, že péče o své zdraví a kondici je proces, který vyžaduje čas a důslednost. Nespěchejte, ale ani to nepřehánějte. Malé kroky správným směrem povedou k velkým výsledkům. Začněte hned a můžete dosáhnout svých cílů a cítit se skvěle!

    Udělejte jednoduché kroky k ideální postavě ještě dnes! Přihlaste se k odběru pomocí propagačního kódu BLOG získáte 70% slevu na všechna školení a tréninkové kurzy FitStars.

    Zbavte se nadváhy v oblasti zad a ramen

    Pokud vás přebytečná kila na zádech a ramenou nebaví, nebojte se, máme pár nápadů, jak se s tímto problémem vypořádat.

    Správná výživa

    V první řadě zapomeňte na špatnou výživu a omezení, snažte se jen vybírat zdravé potraviny. Rychlé občerstvení a nezdravé tuky nepomohou, ale ovoce, zelenina, obiloviny a proteinové produkty jsou přesně to, co potřebujete! Pomohou vám shodit přebytečná kila a zároveň zpevnit zádové a ramenní svaly.

    Cvičení

    A teď to nejdůležitější – pohyb! Není nic lepšího, než cvičením zpevnit postavu a spálit přebytečný tuk. Můžete dělat vzpírání, kliky, prkna nebo například plavání – to vše je velmi užitečné! Nezapomínejte také na čerstvý vzduch, procházky a protažení každý den, abyste udrželi záda a ramenní svaly ve skvělé kondici.

    cvičení

    Pravidelnost

    Ale nezapomeňte, že to není okamžitý výsledek, vše přichází s trpělivostí a pravidelností. Pokračujte ve cvičení a správné výživě a určitě pocítíte, jak se každým dnem stáváte silnější a přebytečná kila se začínají rozplývat! Tak to nevzdávejte a určitě uspějete!

    Fyzická aktivita ke snížení hmotnosti v oblasti zad a ramen

    Pojďme si říct, jak můžete zlepšit stav svých zad a ramen bez stresu a napětí.

    Kardio cvičení

    Nejprve se zaměřme na kardio trénink. Pomohou spálit kalorie a snížit celkovou hmotnost, včetně zad a ramen. Zapomeňte na nudné počítání kalorií – stačí si vybrat zábavné kardio vybavení jako běžecký pás nebo eliptický trenažér a užít si trénink. Posílíte tak své srdce, zlepšíte metabolismus a celkově se budete cítit lépe!

    Silový trénink

    Další skvělý způsob, jak posílit záda a ramena – silový trénink. Nebojte se, nemusíte kvůli tomu chodit do posilovny. Ke cvičení můžete jednoduše použít činky nebo dokonce váhu vlastního těla. Rozvinete tak sílu a flexibilitu zad a ramen a navíc se zbavíte i přebytečných tukových zásob. A jako výsledek – silné a zpevněné svaly.

    Jóga a strečink

    Nezapomínejte ani na strečink a jógu. Jsou to skvělé způsoby, jak uvolnit a protáhnout svaly na zádech a ramenou a také zvýšit jejich flexibilitu. Jóga mimochodem pomůže nejen zhubnout, ale také zlepšit držení těla a koordinaci pohybů.

    Vodní aerobik

    Pokud milujete vodní procedury, pak je aerobik ve vodě to, co potřebujete! Plavání nebo vodní aerobik jsou skvělé způsoby, jak spálit přebytečné kalorie a posílit záda a ramena. Mimochodem, taková cvičení budou užitečná pro všechny svalové skupiny.

    Pravidelnost a postupnost

    Nejdůležitější je neusilovat o rychlé změny. Postupnost je klíčem k úspěchu. Správná fyzická aktivita v kombinaci se zdravou stravou povede k tomu, že se budete cítit lépe, váha v zádech a ramenou bude postupně klesat. Je důležité si uvědomit, že péče o sebe je proces, který vyžaduje čas a úsilí, ale stojí za to!

    cvičení

    A pokud je pro vás důležité mít nejen pevná a široká ramena, ale také pevná a působivá záda, máme perfektní nabídku! Vyzkoušejte náš komplex „Posílení zad“, který byl vyvinut naším předním trenérem Michail Prygunov. Tento jedinečný silový tréninkový program nevyžaduje další vybavení a je zcela určen pro efektivní práci zádových svalů. K dispozici je 8 lekcí po 25 minutách, z nichž každá zahrnuje zahřátí, cvičení zad a strečink. Výsledky tohoto cvičení určitě oceníte! Pojďme společně napumpovat záda a dosáhnout nových výšin!

    Cvičení na posílení zad a ramen

    Nyní si povíme něco o 5 cvicích, které vám pomohou posílit ramena a záda a také zredukovat váhu. Když pracujeme na svém těle, vyvážený trénink zad a ramen hraje obrovskou roli při dosahování požadovaných výsledků. A dobrá zpráva je, že tyto cviky jsou vhodné pro muže i ženy, takže pojďme na to!

    Kliky

    Kliky – Jedná se o klasický cvik, který využívá nejen svaly ramen, ale také svaly hrudníku, tricepsy a svaly jádra. Můžete je dělat na kolenou nebo s rovnýma nohama, v závislosti na vaší dovednosti. Zaujměte pozici na prkně s dlaněmi na šířku ramen, spusťte se dolů ohnutím loktů a poté se vraťte do výchozí polohy. Opakujte 10-15krát ve 3 sériích.

    Mahi činky

    Toto je skvělé cvičení pro práci s rameny. Vezměte si malé činky (nebo láhve s vodou) a postavte se rovně s nohama na šířku ramen. Vaše paže by měly být rovnoběžné s tělem. Zvedněte ruce s činkami do stran na úroveň ramen, aniž byste ohýbali lokty. Poté pomalu spouštějte činky zpět dolů. Proveďte 12-15 opakování ve 3 sériích.

    Činky řady

    Toto cvičení se zaměřuje na svaly horní části zad. Vezměte činky do rukou a předkloňte se, držte záda rovná. Přitáhněte činky k hrudníku, stáhněte lopatky a poté se pomalu vraťte do výchozí polohy. Proveďte 12 opakování ve 3 sériích.

    Kudrliny s činkami pro bicepsy:

    Tento cvik se zaměřuje na přední část ramen a bicepsy. Vzít to činky do rukou a spusťte je podél těla. Poté zvedněte činky na ramena, stáhněte bicepsy a pomalu je spusťte zpět dolů. Proveďte 15 opakování ve 3 sériích.

    Vertikální tahy

    Přítahy jsou skvělé pro rozvoj horní části zad a ramen. Postavte se rovně, uchopte tyč nebo použijte stahovací stroj. Vytáhněte se nahoru, držte záda rovná a kontrolovaným pohybem se snižte. Pokud jste ještě začátečník, můžete si pomoci gumovými poutky. Proveďte 8-10 opakování ve 3 sériích.

    Nezapomeňte se také před tréninkem zahřát a po něm protáhnout. Pravidelný trénink ramen a zad pomůže zpevnit svaly, zlepšit držení těla a samozřejmě snížit váhu. Nedávejte si nemožné cíle, začněte na pohodlné úrovni a postupně zvyšujte intenzitu tréninku.

    Masáží se zbavíte přebytečných kil v oblasti zad a ramen

    A také se s vámi chceme podělit o úžasné téma, které pomůže nejen zbavit se nadváhy, ale také přinese hmatatelné výhody pro vaše zdraví. Budeme mluvit o masáži na aktivaci lymfatického toku v zádech a ramenou. Masáž je nejen příjemnou zábavou, ale také skutečným pomocníkem při dosažení požadovaného tvaru!

    Co je tok lymfy

    Nejprve si ujasněme, co je tok lymfy a proč je jeho aktivace důležitá? Lymfatický systém hraje zásadní roli v udržování našeho těla zdravého. Je zodpovědný za odstraňování toxinů, přebytečné tekutiny a odpadu z vnitřních orgánů a také posiluje imunitní systém. Při stagnaci lymfy mohou nastat problémy s otoky, tvorbou celulitidy a zpomalením metabolických procesů.

    Pečlivě a správně provedená masáž zad a ramen tedy pomůže vašemu lymfatickému systému fungovat naplno!

    Zajímavá fakta

    Mimochodem, vědecký výzkum ukázal, že masáž pomáhá zlepšit krevní oběh v tkáních, což zase pomáhá aktivovat tok lymfy a zlepšit metabolismus. Masáž zároveň napomáhá ke zvýšení svalového tonusu, což pomáhá zlepšit držení těla a sílu zad a ramen. Když jsou svaly v této oblasti těla silné, usnadňuje nám to udržení správného držení těla a provádění fyzických cvičení, což pomáhá spalovat další kalorie.

    A samozřejmě nezapomeňte, že masáž by měl provádět profesionál. Než se však přihlásíte k tomuto postupu, stojí za to zkontrolovat, zda nemáte nějaké zdravotní kontraindikace nebo chronická onemocnění, a proto se před zahájením procedur nezapomeňte poradit se svým lékařem.

    Buďte tedy vytrvalí a trpěliví – protože výsledky tréninku se nedostaví okamžitě, ale určitě se dostaví! A nezapomeňte pravidelně cvičit a samozřejmě si tento proces užívat. Šťastný trénink!

    Jaké cviky vám pomohou zbavit se přebytečných kil na zádech a ramenou?

    Abyste se zbavili přebytečných kil v oblasti zad a ramen, doporučujeme různá tělesná cvičení jako je plavání, jóga, kliky a přítahy. Postupně přidávejte zátěž a pamatujte, že výsledky se časem dostaví.

    Jakou dietu byste měli dodržovat, abyste se zbavili přebytečných kil na zádech a ramenou?

    Abyste se zbavili přebytečných kil na zádech a ramenou, je důležité jíst vyváženou stravu. Zkuste jíst více zeleniny, ovoce, bílkovin a zdravých tuků. Vyhýbejte se tučným a kalorickým jídlům, alkoholu a cukru.

    Jaká další opatření lze přijmout k odstranění nadváhy v zádech a ramenou?

    Kromě toho můžete: posilovat svaly zad a ramen, cvičit kardio, kontrolovat objem jídla a vyhýbat se sedavému životnímu stylu.

    Jak dlouho bude trvat, než se zbavíte přebytečných kil na zádech a ramenou?

    Délka lekcí závisí na vaší vytrvalosti a fyzických údajích: strava, cvičení, metabolismus. Postupně a nejreálněji – 1-1,5 kg za týden. Trpělivost a vytrvalost jsou vašimi nejlepšími pomocníky!

    Zajímavé:  Jak správně aplikovat make-up na obličej: fotografie aplikace krok za krokem.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button