Video o tom, jak zhubnout nohy a zadek. - bedivine.cz
Celebrity

Video jak zhubnout nohy a zadek

Datum: 06. června 2022 Zobrazení: 3653 Doba čtení: ~ 5 min.

Dlouho očekávané léto dorazilo i k nám. Je čas sundat další vrstvy oblečení a první věc, kterou musíte odložit, jsou teplé džíny, legíny a punčochové kalhoty, nadešel čas odhalit nohy. Během chladného podzimu a dlouhé zimy na péči o nohy často zapomínáme, ale stále je čas na sobě pracovat.

Štíhlé, tvarované a dobře upravené nohy jsou ukazatelem sexuality a vynikající fyzické kondice. Jak takového výsledku dosáhnout? Kdo si přišel pro rychlý recept, bude muset srazit náladu, zázraky se nedějí: pro trvalý výsledek je potřeba na sobě pracovat, a to nejen těsně před svátky, ale po celý rok. Ale málokdo to dělá a dobrou zprávou je, že zlepšení přicházejí poměrně rychle a nikdy není pozdě začít. Sdílíme doporučení, co a jak dělat, aby byly vaše nohy zdravější a krásnější, a jakých chyb se vyvarovat.

Spoiler: musíte omezit stravu, cvičit a pečovat o pleť.

Jídlo

Bez dietních omezení nebudete schopni zhubnout nohy; trenéři říkají, že to je 60-80% výsledku. Pro rychlé hubnutí je vhodná proteinová dieta. Jde o to, zcela vyloučit jednoduché sacharidy. Sacharidy jsou hlavním zdrojem energie, při jejich úplném vyřazení ze stravy vznikne energetický deficit a tělo pak začne spalovat glykogen a následně tuky.

  • jíst malá jídla 6krát denně;
  • poslední jídlo – 2 hodiny před spaním;
  • Během dne vypijte 1,5 litru běžné vody;
  • Nejezte alespoň hodinu před a hodinu po tréninku.

Budete se muset: vzdát sladkostí a škrobových jídel, zapomenout na brambory, těstoviny, máslo a cereálie a vyloučit alkohol. Strava musí být nasycená vlákninou, jíst více zeleniny a přidávat potraviny s minimálním obsahem tuku.

Zajímavé:  4 nečekaná fakta o blondýnkách, které jste určitě nevěděli.

Proteinovou dietu lze držet nejdéle 7 dní, poté je nutné ji kombinovat s pomalými sacharidy a tuky.

Proteinovou dietu musíte správně opustit, jinak riskujete, že naberete zpět stejné množství, jako jste ztratili. Zkuste postupně zavádět sacharidy do svého jídelníčku, začněte těmi komplexními. Poslouchejte své tělo a sledujte reakci.

Před přechodem na dietu se poraďte se svým lékařem a ujistěte se, že nemáte žádné kontraindikace.

Fitness centra nabízejí výživové programy, můžete se obrátit na svého trenéra nebo profesionálního výživového poradce, který vám pomůže sestavit jídelníček přímo pro vás.

Špičkové cviky na nohy

Před praktickými doporučeními si musíte odpovědět na důležitou otázku, se kterou přichází 90 % žen „Proč cvičit celé tělo, když potřebujete jen nohy? “

cvičení nohou

Nečekejte, že 10 dřepů denně z vás udělá jiného člověka, to se nestává. Proč potřebujete jednotný trénink pro celé tělo:

  1. Lokálně tuk nemizí. Abyste se zbavili tuku v problémových partiích, musíte se ho zbavit na celém těle. Nebudete schopni udělat hubené jen nohy.
  2. Bez střídání dojde k přetížení svalů, nedostatek času na regeneraci povede k únavě bez pokroku a onomu „pumpování“, kterého se všichni tak bojí.
  3. Chcete-li cvičit nohy technicky správně, potřebujete silné svaly na zádech, pažích, hrudníku a ramenech. V opačném případě se zvyšuje riziko poranění kolena a dolní části zad.

Během hodin ve fitness klubu nešetřete penězi na pár individuálních tréninků. Trenér kompetentně strukturuje tréninkový proces a dá vám správnou techniku. Pak můžete studovat sami.

Nabízíme cvičení pro štíhlé nohy, schválené našimi trenéry, které by mělo být součástí tréninku celého těla:

plie

Stojíme rovně, nohy širší než ramena, prsty vytočené do stran. Po celou dobu cvičení mějte rovná záda, prohýbejte tělo v dolní části zad, nezaklánějte hlavu a ruce mějte na úrovni hrudníku. Nadechneme se a pomalu jdeme do dřepu, snažíme se udržet stehna rovnoběžně s podlahou a nezvedat paty z podlahy. S výdechem se vrátíme do výchozí polohy, aniž bychom úplně narovnali kolena. Děláme tři sady po 10 opakováních.

Zajímavé:  Co pomáhá Kate Middleton vypadat štíhlejší: hack pracovního života, který musíte vyzkoušet.

Cvičení procvičuje vnitřní stranu stehen, pomáhá tvarovat kulaté hýždě a posiluje pružnost kloubů. Široký postoj nohou snižuje zátěž na kvadricepsy, což vám umožňuje „nenapumpovat“, ale utáhnout nohy a hýždě. Podívejte se na nohy baletek a o výhodách cvičení nebude pochyb.

ramenní most

ramenní most

Lehneme si na záda, přiložíme chodidla a nohy k sobě a přitiskneme dlaně k podlaze. Při výdechu zvedněte pánev z podlahy, napněte hýždě, nadechněte se a vraťte se do výchozí polohy.

Posiluje hýžďové svaly, hamstringy a hamstringy. Ramenní most dokonale procvičuje břišní a zádové svaly a uvolňuje stres z bederní páteře.

vyskakovat

Postavíme se rovně, chodidla na šířku ramen, nadechneme se, přejdeme do polodřepu, s výdechem vyskočíme, dosedneme od prstů k patě do polodřepu. Děláme tři sady po 10 opakováních.

Jumping pomáhá posilovat boky a hýždě, procvičuje téměř všechny svalové skupiny a zvyšuje rychlost a vytrvalost.

Před tréninkem je důležité provést kardio zahřátí: běh nebo chůze na místě (5 minut), skákání přes švihadlo (5 minut) a kardio ochlazení po cvičení, například protahovací cvičení (5-10 minut) .

Trenérka Atlety, Anastasia Solodkaya, ve svém rozhovoru na otázku, jaké jsou její oblíbené čistě ženské cviky nohou, poznamenala:

  • Glute most.
  • Vezmeme nohu zpět.
  • Extenze a abdukce nohou v simulátoru.

Tyto cviky dobře procvičí hýžďový sval. Dívky totiž často chtějí zvětšit a zvednout hýždě, ale zároveň minimálně využívat kvadricepsy. Tyto cviky jsou k tomu jako stvořené. A technika je jednoduchá,“ říká trenér.

Každý člověk má svůj vlastní tvar svalů, neexistují cviky, které by ho mohly změnit, stejně jako nemůžete změnit výšku nebo tvar lebky. Jsme velmi závislí na naší genetice. Ale s tréninkem a správnou výživou se můžete stát tou nejlepší verzí sebe sama: ztratit tuk a zpevnit svaly. Nikdy nebudete mít nohy Kendall Jenner, ale budete mít své vlastní krásné nohy.

Zajímavé:  Jak zhubnout 2 kg za den.

nohy kendal jenner

Vhodnost

Štíhlost a lehkost svým nohám rychle vrátíte cvičením ve fitness centru. Trénink ve skupinách zvyšuje motivaci a disciplínu. Na jaké skupinové lekce se můžete přihlásit, abyste dostali své nohy do formy:

Třesení posiluje celé tělo a energické pohyby pomáhají spalovat kalorie. Při tanci jsou boky a hýždě vytaženy velmi přirozeně, bez pumpování a všechny svaly pracují rovnoměrně v aerobním režimu. Nejdůležitější však je, že se nejedná o monotónní sportovní trénink „3 sady po 15“, ale o potěšení z procesu. Vyberte si: Zumba, High Hills, Pole, Dance Mix, Latin. Je to způsob sebevyjádření a přínos pro krásné nohy.

skupina

Mezi kardio cvičeními existuje mnoho dobrých cvičení zaměřených speciálně na nohy, například běh s vysokými koleny, skákání přes švihadlo, skákání, běh na místě. Skupina: Step aerobik, Kangu Jumps, Aeromix. Aerobik – klasické sušení, bez navyšování objemu.

Smíšený formát je kardio a silový trénink dohromady. Jejich varianty, intervalové a okruhové, jsou nejoblíbenějšími tréninky pro efektivní spalování tuků.

Skupinové fitness je práce na celém těle v určitém stylu. Pokud chcete, aby byla veškerá pozornost při tréninku zaměřena pouze na vás a vaše cíle, přihlaste se na osobní trénink. Trenér vybere sestavu cviků – samozřejmě nepůjde o izolované cviky na jednotlivé skupiny svalů nohou, ale tento cíl bude prioritou – nastaví techniku, sestaví výživový program.

péče

Cvičením zpevňujeme tvar nohou, ale nezapomínáme ani na boj s celulitidou a pečující procedury.

péče o nohy

  • masáž Masáž pomáhá dokonale tvarovat nohy. Chcete-li zhubnout a zbavit se celulitidy, zvolte manuální anticelulitidu, hardwarovou LPG nebo lymfodrenážní masáž. Celý kurz zajistí napnutí kůže, odstraní otoky a odstraní důlky. V kombinaci s kondicí a správnou výživou je to sto procent mínus 3-4 cm za 2 týdny.
  • Depilace Další na plánu je zbavit se chloupků. Existuje mnoho dostupných metod: od žiletky po elektrolýzu. Musíte si vybrat v závislosti na vaší pleti, prahu bolesti, finančních a časových možnostech. Pokud jedete na dovolenou za týden, je lepší mít polymerovou depilaci nebo cukrování. Pečlivě si prostudujte kontraindikace a péči po zákroku.
  • „Napazki“Aby byla pokožka jemná a hydratovaná, péče musí být pravidelná, jako u obličeje. Dodržujte hlavní pravidla: čištění, exfoliace, hydratace a výživa. Oblíbeným způsobem modelování nohou jsou zábaly. Procedura může být provedena v salonech i doma, není příliš nákladná. Tato pečující procedura řeší problémy: objem, otoky, vzhled pleti.
Zajímavé:  Pravidla péče o prodloužení řas.

Pro péči, jak vám čas dovolí, udělejte vše, co je ve vašich silách: peelingy, peelingy, krémy, oleje, zábaly, koupele nohou.

Stačí si nechat udělat pedikúru a jste dokonalí. Nechte krásné nohy, aby léto bylo ještě lepší.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button