Video o tom, jak zhubnout v ramenou a pažích. - bedivine.cz
Celebrity

Video jak zhubnout ramena a paže

Zhubněte a zpevněte svaly paží: 5 jednoduchých cvičení na doma

Reliéfní ruce zdobí nejen muže. Pro ženy dávají půvabné a tónované paže příležitost nosit otevřené šaty a upnuté roláky. A masivní a ochablé je naopak nutí se skrývat. My vám ale prozradíme, jak můžete zhubnout paže a ramena a dodat jim krásný tvar. Nemusíte se hlásit do fitness klubu, celou řadu cvičení můžete cvičit doma.

Redakční kancelář
Tagy:

V procesu hubnutí ženy hubnou především z hrudníku, paží a tváří. Kůže ochabuje a tyto oblasti vyžadují fyzickou aktivitu.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Někdy není potřeba držet hladovku. „Křídla“ se objevují v důsledku nedostatečného svalového tonusu i u lidí, kteří nemají nadváhu. Zhubli jste v pažích nebo máte jen ochablé svaly, existuje jen jedna cesta ven – musíte je zpevnit.

Hlavní pravidla pro hubnutí ve vašich rukou

Pokud se vám podaří odhalit tajemství, jak přimět zhubnout pouze paže, podělte se prosím se všemi dívkami. Je nemožné zhubnout lokálně napumpováním svalů pod tukem, protože jeden s druhým nekontroluje ani nekomunikuje. Tuk postupně mizí odevšad, nemůžete to nijak ovlivnit. Problémové partie ale uvolňuje jako poslední: je ho zde více a tukové buňky se mu aktivně brání. Na jejich povrchu je více receptorů odpovědných za ukládání a méně za rozklad.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Vědci provedli studii, ve které 104 lidí provádělo silový trénink s důrazem na ruce. Za tři měsíce ztratili trochu tuku, ale stav jejich předloktí se příliš nezměnil. I když právě zde byla svalová kontrakce maximální. Pokud tedy potřebujete zhubnout na pažích, měli byste si vybrat ty nejlepší cviky na spalování tuků – komplexní. Zapojuje se do nich několik svalových skupin. A to uvidíte na našich cvičeních.

Zajímavé:  Mimo místo: proč dochází k mimoděložnímu těhotenství a proč je nebezpečné.

Problém hubnutí v rukou dívek by měl být vyřešen dvěma směry: jak pomocí správné výživy, tak pomocí silového tréninku. K tomu si nemusíte brát činky ani činku. Ke zvýšení svalové síly a vytrvalosti pomůže váha vlastního těla. Pojďme si vyjmenovat hlavní pravidla, co byste měli dělat, aby vaše paže nejen zhubly, ale také získaly krásnou úlevu. Dělejte je pravidelně, výsledek pak na sebe nenechá dlouho čekat.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

  • Ovládejte své porce používáním menších talířů a nejezte při sledování televize, počítače nebo telefonu.
  • Jezte více vlákniny – zeleniny, ovoce, luštěnin atd. – pomůžete tak trávení.
  • Omezte nebo dočasně vynechte potraviny obsahující cukr a potravinový odpad ve formě chipsů, zpracovaných potravin, slazených nápojů a podobně.
  • Jezte více bílkovin, abyste se cítili déle sytí a vyhněte se mlsání.
  • Vytvořte si tréninkový plán. Nechte je, ať se stanou stejně nezbytnou součástí vašeho života jako jít do sprchy. Chcete-li zhubnout v pažích, musíte cvičit alespoň 30 minut a alespoň třikrát týdně.
  • Před začátkem hodiny se zahřejte, aby vám nepohodlí nezkazilo náladu.
  • Zátěž zavádějte postupně. Ve snaze zhubnout ženy často okamžitě zatěžují paže těžkými cviky s maximálním počtem přístupů. To je plné zranění a pravděpodobnosti, že vás příště odradí od tréninku.
  • Buď trpělivý. Můžete rychle zhubnout jak v pažích a ramenou, tak v jiných částech těla, pokud má dívka sen o visících vrstvách kůže. To se stane při náhlých změnách hmotnosti a frivolním přístupu ke cvičení. Vše ať je systematické a rozumné – jak strava, tak pohyb. Rozdíl bude patrný nejdříve za tři týdny. Dva měsíce ale budou stačit na konsolidaci účinku.
Zajímavé:  Jak porazit svou postavu, pokud se vám do léta nepodařilo zhubnout.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»