Zvětšuje hrudník a odstraňuje dvojitou bradu: vyzkoušejte toto zázračné cvičení na záda. - bedivine.cz
Celebrity

Zvětší hrudník a odstraní dvojitou bradu: vyzkoušejte tento zázračný cvik na záda

Jsou věci, které chcete mít víc než jednu. To však rozhodně není o bradě! Tyto záhyby, ochablá kůže vám brání užívat si svůj odraz v zrcadle a kazí náladu z fotografií. Dobrou zprávou je, že dvojitou bradu lze léčit jen několika minutami cvičení denně! MedAboutMe má odborné rady, jak se vypořádat s tvrdohlavou bradou.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Proč se objevuje?

Proč se objevuje?

Dvojitá brada není jen pro starší lidi nebo s nadváhou. Může se objevit v jakémkoli věku a hmotnosti a existuje několik důvodů:

  • tuková vrstva;
  • dědičný sklon a strukturální rysy obličeje;
  • změny ve svalech související s věkem, ztráta kolagenu;
  • selhání výměnného systému.
Zajímavé:  Jak si vyčistit tělo a zhubnout za 3 dny.

Odstraňujeme dvojitou bradu: jednoduchá cvičení

Odstranění dvojité brady není tak náročný úkol. Nepotřebujete speciální simulátory nebo salony, jen čas a touhu. Začněme jednoduchými cvičeními: provádějte je v jakoukoli vhodnou dobu (i pod maskou!), Ale alespoň jednou denně po dobu 10 minut.

  • Vystrčte jazyk a pokuste se s ním dosáhnout na špičku nosu. Vytáhněte ji co nejdále, ale rty mějte uvolněné. To posiluje hyoidní sval.
  • „Usmívejte se s tajemstvím“: zatněte zuby a rty, našpulte rty do širokého úsměvu. A v ústech špičkou jazyka zatlačte nahoru na oblohu. Zatlačte silněji, abyste cítili napětí ve svalech na bradě a krku.
  • Cvičíme platysma: hlavní sval v dolní čelisti a krku, jehož oslabení způsobuje poklesnutí kůže pod bradou. Postavte se rovně, našpulte rty, jako byste byli z něčeho strašně nešťastní. Koutky rtů klesají a svaly krku a čelisti se napínají. Udržujte napětí po dobu 10 sekund, uvolněte se a opakujte 10krát.

Platysma není jen nazýváno „svalem mládí“. Vzhled téměř všech kožních záhybů pod bradou a na krku (a dokonce i v oblasti dekoltu) závisí na jejím stavu.

Podle časopisu Dermatologická chirurgie, i odborníci často podceňují význam platysmatu a místo cvičení na ochablost šíje, pokleslé koutky úst, dvojitou bradu a pokles elasticity prsou jsou předepisovány složité procedury a operace. Ale marně!

Trénujeme doma

Trénujeme doma

Další komplex je pro pokročilé zápasníky s dvojitou bradou. Cvičení je lepší dělat doma: čtěte dále a pochopíte proč.

  • «Džbán na hlavu.» Pamatujete na rytiny s orientálními kráskami, které snesou na hlavě džbán s vodou? Viděl jsi jejich dvojitou bradu? Abyste měli stejně rovnoměrné držení těla a půvabnou linii krku, vezměte si knihu, položte si ji na hlavu a pomalu se projděte po domě. Jakmile dosáhnete rovnováhy, přidejte několik dalších knih.
  • Samomasáž brady je způsob, jak tónovat ochablou pokožku. Vezměte malou žínku, namočte ji do teplé vody a vyždímejte. Vezměte to do obou rukou a zabalte si bradu, jako byste si chtěli udělat obvaz na bolest zubů. Nechte látku prověsit a poté 2-3 minuty plácejte do kůže ostrými, ale ne silnými lusky. Po masáži naneste výživný krém.
  • Odolávejte gravitaci! Posaďte se rovně, nakloňte hlavu k hrudi, dejte si pěst pod bradu a tlačte rukou nahoru a hlavu dolů. Obličej a tělo se nehýbou. Bonusová možnost: udělejte totéž s malým gumovým míčkem: stiskněte ho bradou a uvolněte, ale nenechte ho vypadnout!
  • «Kiss the Giant»: zvedněte hlavu, sevřete rty do tuby a zatlačte na spodní čelist, abyste napnuli krční svaly. Zmrazte v «pusince» na 7-10 sekund, uvolněte se a opakujte 5x.
Zajímavé:  7 životních triků, jak rychle usnout.

V boji proti druhé bradě pomůže. guma! Má spoustu skrytých výhod:

  • Kromě čištění zubů pomáhá žvýkačka snižovat počet patogenů v nosohltanu díky obsahu mannitolu, který aktivuje slinné žlázy, a xylitolu, který mírně bojuje proti bakteriím (studie Kanadské lékařstvíSdruženíČasopis);
  • žvýkání zmírňuje obsedantní myšlenky a návykové písně: pokud se nemůžete zbavit melodie, žvýkejte žvýkačku;
  • a konečně žvýkačka pomáhá posilovat svaly čelisti, což redukuje vrásky pod bradou.

Nejasné příčiny dvojité brady a vrásek na krku

Nejasné příčiny dvojité brady a vrásek na krku

Kromě hlavních příčin vrásek pod bradou a na krku existují i ​​ty, na které se často zapomíná. Vyzkoušej se!

  • Nerovnoměrné držení těla a hrbení způsobují křeče v zádových a krčních svalech, což způsobuje vrásky a ochablou kůži pod bradou.
  • Spánek na nepohodlném polštáři, příliš měkké nebo nerovné matraci nebo malé posteli brání svalům v noci odpočívat, což znamená, že vyvolává křeče a napětí.
  • Napětí krku při sportu. Pokud vaším cílem není platysma, sledujte, jak se cítí svaly obličeje a krku. Není nutné je přetěžovat, to také vede ke křečím.
  • Head Tilt: Kdo neskloní hlavu nad chytrými telefony a tablety? Dávejte na sebe pozor při používání gadgetů, mějte hlavu rovně.

Zapomínání na krk během pečovatelských procedur je extrémně škodlivé! Peeling, krém, masky lze používat se stejnou frekvencí jako u pokožky obličeje.

Komentář odborníka
Daria Manuylenková, mistryně světa a absolutní mistryně Ruska v body fitness

Chci hned říci o hlavní věci — provádění fyzických cvičení, cvičení pro jakoukoli svalovou skupinu, zlepšujeme krevní oběh v celém těle, spouštíme metabolické procesy. To samo o sobě poskytuje celkový stahující a lymfatický drenážní efekt a výrazně zlepšuje celkový vzhled.

Pokud mluvíme o fyzických cvičeních z kulturistiky, pak existují ta, která mohou ovlivnit pozitivní výsledek nejen „kosmeticky“, ale také zabránit rozvoji bolesti v krku, stabilizovat intrakraniální tlak. Všechny z nich lze provádět doma bez speciálního vybavení.

Zajímavé:  Make-up produkty pro citlivou pokožku: jak si vybrat.

Před cvičením je nutné se dobře zahřát, udělat pár kruhových rotací hlavy, záklonů a otočení hlavy.

  • Podepřeme bradu dlaněmi obou rukou, s výdechem, překonáním odporu rukou, spustíme bradu dolů. Opakujte 10-15x do příjemné únavy.
  • Spojte ruce za hlavou a přes odpor rukou vraťte hlavu zpět. 10-15 opakování.
  • Položte dlaň na spánkovou část. Prostřednictvím odporu nakloňte hlavu směrem k dlani. Podobně opakujte s druhou rukou.
  • Cvičení zvedání ramen. Je lepší provádět se závažím. Postavte se rovně, udržujte polohu krku rovně, zvedněte ramena tak vysoko, jak je to možné, fixujte se ve špičkové poloze po dobu 2-3 sekund, při nádechu dolů.
  • A nakonec protažení: položte dlaň na opačnou klíční kost, nakloňte krk k rameni aktivní paže. Fixujte protažení na několik sekund. Opakujte s druhou rukou.

Použité fotografické materiály Shutterstock

Číst dál

Letní obuv: prevence zranění a problémů s držením těla

Nošení letních bot s podpatky může vést k problémům s páteří a kostrou obecně. Co je potřeba, aby se předešlo problémům?

7 letních problémů s nohou, které vám brání nosit pěkné módní boty

Jak pečovat v létě o nohy, abyste mohli nosit módní boty? Doporučení odborníků.

Balanopostitida u dítěte: příznaky a léčba

Co je balanopostitida, jak se vyskytuje u dětí?

Potřebujete ortopedickou obuv, abyste předešli bolestem nohou?

Nošení ortopedické obuvi je dnes běžné nejen mezi dětmi, ale i mezi dospělými a často neopodstatněné.

Namátkou: Peyronieho nemoc

Zakřivení penisu: odpovědi na otázky, které jste se styděli položit, od MedAboutMe.

Remise urolitiázy: jak ji prodloužit?

Trpíte urolitiázou? Zjistěte, jak dosáhnout remise onemocnění a prodloužit ji na dlouhou dobu.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Zajímavé:  Pilotka British Airways odhalila tajemství svého úspěchu.

Jak se doma zbavit dvojité brady: 10 účinných cviků na obličej

Změny související s věkem, špatné držení těla a nedostatek fyzické aktivity se vždy projeví na obličeji. Nejčastěji ve formě podkožního tuku visícího dolů v oblasti brady. Vzhled takového tukového záhybu může výrazně ovlivnit vzhled člověka a dokonce i vizuálně přidat věk.

Odstranění dvojité brady je stejně obtížné jako hubnutí v konkrétní problémové oblasti, ale při komplexní práci je velmi možné se jí zbavit. Důležitou podmínkou je pravidelnost. Pokud se rozhodnete zbavit se své dvojité brady, budete to muset dělat každý den.

Proč se objevuje dvojitá brada?

Dvojitá brada je lokalizované tukové ložisko, které vzniká v důsledku ztráty elasticity kůže a oslabení šíjových svalů. Existují však další důvody pro jeho vzhled:

  • Nadváha;
  • nesprávné držení těla;
  • Genetický faktor, anatomická vlastnost;
  • Špatné návyky, nezdravá strava;
  • Nedostatečná produkce kolagenu;
  • Věkové rysy.

Někdy může výskyt dvojité brady naznačovat poruchu v těle nebo vývoj nějaké nemoci, nejčastěji hormonální.

Jak odstranit druhou bradu

S dvojitou bradou je důležité bojovat pravidelně a komplexně. Denní návyky by měly zahrnovat:

  • Masáž obličeje;
  • Gymnastika
  • Správná výživa.

Sledujte své držení těla, více se hýbejte a nezapomínejte na vodu.

Cvičení pro druhou bradu

1. Protažení krku: sed vzpřímeně, nohy rovné, nepřekřížené, rovná záda. Natáhněte krk co nejvíce dopředu a poté jej vraťte do původní polohy. Zároveň jsou záda nehybná, funguje pouze krční oblast. Opakujte 15krát.

2. Rty v tubě: zvedněte hlavu nahoru, posuňte spodní čelist dopředu, sviňte rty do tuby. Při tomto cvičení ucítíte, jak se krční svaly napínají a dvojitá brada se narovnává. Proveďte alespoň 10 opakování.

Zajímavé:  Jak zhubnout 5 kg za 2 týdny recenze.

3. Protahování jazyka: podobně jako v předchozím cvičení. Hlavu je třeba zvednout a jazyk natáhnout směrem ke stropu, špičkou nahoru. Opakujte několikrát během dne.

4. Písmeno „O“: otevřete ústa, jako byste vyslovovali písmeno O, a v této poloze zamrzněte na 15-20 sekund. Pro lepší efekt můžete zaklonit hlavu dozadu, aby se protáhly krční svaly. Proveďte alespoň 10 přístupů.

5. Drž hubu. Toto cvičení by se pro vás mělo stát zvykem. Vydejte zvuk „nya“ a zapamatujte si polohu svého jazyka, když se dotkne stropu vašich úst. Umístěte jazyk na toto místo a připevněte jej nahoře. Zkuste si to zapamatovat vždy, když jen sedíte nebo jdete spát. Jazyk by měl být na střeše úst – to je jeho správná a přirozená poloha.

6. Cvičení s knihami — současně trénuje držení těla a šíjové svaly. Položte si 2-3 knihy na hlavu a procházejte se s nimi tak, aby nespadly, nebo klidně seďte. Věnujte tomuto cvičení 5-7 minut.

7. Poplácání: pomůže zvýšit průtok krve v problémové oblasti. Hřbetem ruky si několik minut lehce poklepávejte zdola nahoru.

8. Cvičení pěstí. Udělejte pěst a položte ji pod bradu. Nyní pomalu otevírejte a zavřete ústa a tlačte pěstí. Tímto způsobem vzniká odpor a šíjové svaly se zapojují do práce dvojnásobnou silou. Cvičení provádějte alespoň 10x, pomalu, s pocitem napětí ve svalech.

9. Kroucení krku: dobrý cvik na zpevnění obličejových svalů. Posaďte se nebo stůjte vzpřímeně s pohledem směřujícím přímo před sebe. Pomalu sklopte hlavu nejprve na jednu a potom na druhou stranu tak, aby bylo ucho rovnoběžné s ramenem (zatímco ramena jsou nehybná). Proveďte alespoň 10krát na každou stranu.

Zajímavé:  Duha na obličeji: pokyny krok za krokem, jak udělat duhový make-up.

10. Pohyb rtů: cvik, který stáhne nejen krk, ale dokonce i tváře a rty. Posaďte se vzpřímeně a natáhněte rty dopředu jako trubici. Nyní pomalu pohybujte rty nejprve doprava a poté doleva. Cvičení opakujte 10-12krát na každou stranu.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»