7 špatných návyků, které vás dělají starší. - bedivine.cz
Krása

7 zlozvyků, které vás dělají staršími

Zestárnout můžete mnohem dříve, než vy a příroda plánujete. Důvodem jsou špatné návyky, které tiše kazí váš vzhled. Pokud je ale vymýtíte, není třeba se bát předčasných vrásek.

A nemyslete si, že seznam je omezen na kouření a dlouhé opalování. Činnosti, které se na první pohled zdají docela neškodné, mohou ztrácet vaši krásu a mládí vlevo i vpravo. Ani nevíte, o čem mluvíme. Takže vaše chování může být považováno za zločin proti vašemu vlastnímu mládí, pokud.

1. Zanedbávejte sluneční brýle a nenoste rukavice.

A měli by být vždy s vámi! Za slunečného počasí vždy noste brýle. Výmluvy jako
▪ venku není léto
▪ jste venku jen 15 minut
▪ nezáleží na tom, zda řídíte auto. Ultrafialové paprsky jsou všudypřítomné a sklo je neruší.

Vyberte si větší brýle. Úzké jsou málo použitelné. Nezakrývají nejchoulostivější oblast — okolí očí. Určitě používejte přípravky s SPF filtry (včetně dekorativní kosmetiky).

Rukavice jsou také důležitou ochranou před sluncem a větrem. Zanedbávat to je jako říkat vráskám, stařeckým skvrnám a „pupínkům“: „Vítejte!“

2. Koktejly a džusy pijte brčkem.

Rty jako hadička? Erotické, ale škodlivé — kvůli takovým výrazům obličeje se kolem úst objevují malé radiální vrásky. Jsou docela nápadné a těžko se opravují. Kouření má stejný účinek.

Co dělat? Vyhoďte brčka a cigarety. A nežvýkejte jako maniak, když sedíte v kině, u televize nebo u počítače. Pro preventivní účely nanášejte na pokožku rtů ráno a večer speciální balzámy nebo je mažte medem.

3. Špatně rozumíte znamením, které vaše pleť dává.

Tváře vám například neustále rudnou jako mák, ačkoliv na nich není ani špetka ruměnce. Co to znamená? Kůže je oslabená! Někdy jde o dědičnou vlastnost, ale častěji je to důsledek slunění nebo stresu. V budoucnu je obraz komplikován výskytem vrásek a zvýšených vyrážek (malé pupínky / podráždění).

Pozorně sledujte změny vzhledu. A v případě nezdravého ruměnce se vyhněte všemu, co vyvolává příval krve do obličeje: slunci, kořeněným jídlům, alkoholu, kofeinovým nápojům. Zkuste pít více studené vody. Jednou týdně používejte zklidňující masku. Pokud zarudnutí nezmizí, poraďte se s dermatologem — vybere léčbu k normalizaci fungování krevních cév.

4. Často používejte radikálně intenzivní peeling.

Nemilosrdným peelingem vaší chudé pokožky více než jednou týdně poškozujete epidermis a oslabujete její ochranné funkce. Následují pupínky, podráždění, loupání, nerovnoměrné opálení a další potíže.

Buďte opatrní s produkty, které obsahují ovocné kyseliny, pokud máte citlivou pokožku. Vybírejte produkty se středně velkými abrazivními částicemi. Po peelingu nezapomeňte použít dobrý hydratační krém. Pro suchou pleť jsou vhodné ty s obsahem olivového oleje nebo bambuckého másla, pro mastnou jsou vhodné nízkotučné formule s kyselinou hyaluronovou.

5. Aktivně se zapojte do konverzace jako osoba.

Ilustrovat emoce mimikou – uraženě našpulit rty, překvapeně zvedat obočí nebo nespokojeně krčit nos – jsou roztomilé zvyky, které dodávají šarm a šarm. A vše by bylo v pořádku, kdyby neměly smutné následky v podobě vrásek. Pokud v blízké budoucnosti netoužíte vypadat na tváři jako pečené jablko, proveďte následující opatření:

▪ Když telefonujete, umístěte si pásku na čelo a mezi obočí. Zní to šíleně, ale pomáhá to.
▪ Používejte krém s retinolem, zpevňuje a vyhlazuje pokožku.
▪ Obecně si dávejte pozor na svou mimiku.

6. Zatáhněte za nos, i když vás nesvědí.

Všechna vaše „dotyková“ gesta nevedou k ničemu jinému než k zarudnutí, špíně, pupínkům a natahování pokožky. Je těžké je odnaučit. Snažte se zaměstnat své neposedné ruce. Například plést při sledování televize, číst při jízdě metrem. Pokud máte sklony k alergické rýmě, vybírejte ty nejjemnější a nejjemnější ubrousky.

Objevily se krevní cévy? Zamaskujte je nejlehčím základem a kontaktujte odborníka pro adekvátní léčbu. Zpravidla se v tomto případě doporučuje užívat léky a vitamíny, které posilují krevní cévy, například ascorutin. Kromě toho budete muset přestat kouřit a vzdát se alkoholu. A nezapomeňte na ochranu před škodlivými účinky slunečního záření!

7. Neustále si třete oči.

Pokud vás tmavé kruhy, vrásky a natažená kůže pod očima netrápí, pokračujte v dobré práci. Pokud vám tato vyhlídka nevyhovuje, zde je několik tipů:

▪ Naneste řasenku na řasy a korektor pod oči. Tím přestanete chtít promnout si oči.
▪ Promluvte si se svým dermatologem o produktech, které zpevňují a rozjasňují vaši pokožku a kruhy pod očima jsou méně nápadné.
▪ Používejte masky na pokožku kolem očí. Jedná se o prevenci předčasných vrásek.

Připojte se k naší skupině Novinky regionu Kemerovo na sociální síti Vkontakte, abyste byli informováni o nejdůležitějších zprávách.

7 každodenních návyků, které vás stárnou! Pamatujte si je!

7 každodenních návyků, které vás stárnou

Autor Skvělý obrázek Doba čtení 3 min Zhlédnutí 559 Zveřejněno 26 Aktualizováno 09

7 každodenních návyků, které vás stárnou. Hledáte elixír mládí? Stačí se zbavit následujících zlozvyků a zpomalíte plynutí času.

1. Setkání pro váš oblíbený televizní seriál.

Nedostatek fyzické aktivity ve středním věku je podle výzkumu spojen s úbytkem mozku v pozdějším věku.

«Našli jsme přímý vztah mezi deficitem cvičení a objemem mozku o desetiletí později, což naznačuje zrychlené stárnutí mozku,» řekla autorka studie Nicole Spartano z Boston Medical School.

Další nedávná studie také zjistila, že dlouhé období sledování televize a nízká fyzická aktivita ve věku 20 a 30 let jsou spojeny s poklesem kognitivních funkcí v pozdějším věku.

2. Připravte se o spánek.

Spáči jsou opravdu krásky. Podle studie ženy, které málo spí, vykazují známky rychlejšího stárnutí pleti: vrásky, pigmentace, ochablost.

3. Nečinnost ve dne i v noci.

Zároveň byste také neměli příliš spát. Nedávno byla v Austrálii provedena rozsáhlá studie zahrnující více než 230 tisíc lidí.

Bylo pozorováno, že ti, kteří hodně spali (více než 9 hodin), hodně seděli (více než 7 hodin denně) a neměli dostatek pohybu (méně než 2,5 hodiny týdně), měli 4krát zvýšené riziko předčasného smrt. A to přesto, že si zdraví zhoršujeme nezdravou stravou, alkoholem a cigaretami.

Čtěte také: Celý život si nesprávně vytrháváte obočí. Takhle se to dělá!

4. Myslete „po staru“.

Pokud se cítíte staří, budete. Když se lidé cítí mladí, i přes svůj věk jsou produktivnější, nevzdávají se, chtějí žít a jsou optimističtější. Myslet si, že máte nejlepší roky za sebou, je velmi škodlivé.

Budete o tom neustále hledat důkazy a zapomínat žít. Ano, žijeme ve společnosti, ve které nám říkají, že když jsi starý, tak už tě nikdo nepotřebuje. Ale to všechno jsou stereotypy. Je čas zničit tyto mýty.

5. Meditujte

Nebo udělejte něco, co uklidní vaši mysl – má to dobrý účinek proti stárnutí. Vědci však zjistili, že ti lidé, kteří meditují, mají v mozku větší objem šedé hmoty mozkové – tato oblast je zodpovědná za paměť, emoce, všechny smysly a rozhodování.

6. Spěte na zádech nebo na břiše.

Podle lékařů je nejvýhodnější spát na boku – tato poloha je spojena s nižším rizikem neurologických onemocnění, jako je Alzheimer a Parkinson.

Jde o to, že když je tělo v poloze na boku, cesty pro odstraňování toxinů z těla a mozku fungují efektivněji.

7. Nezkoušejte jógu.

Jóga pomáhá produkovat dva hormony spojené s mládím a dlouhým životem: růstový hormon GH, který produkuje novou kůži a svalovou tkáň, a dehydroepiandrosteron sulfát DHEA, který posiluje imunitní systém a zdraví srdce.

Čtěte také: 5 RAD GYNEKOLOGA NA KAŽDÝ DEN

Přestože těchto hormonů v našem těle každým rokem přirozeně ubývá, již 3měsíční kurz jógy vede ke zvýšené hladině těchto prospěšných látek.To bylo 7 denních návyků, které stárnou.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz