Co se stane s tělem, když budete každý den pumpovat břišní svaly?. - bedivine.cz
Krása

Co se stane s tělem, když budete každý den pumpovat břišní svaly?

Kolikrát týdně byste měli napumpovat břišní svaly a je možné je napumpovat každý den?

Kolikrát týdně byste měli napumpovat břišní svaly a je možné je napumpovat každý den?

Chcete vědět, jak se nejlépe dostat do formy a mít krásné ploché břicho?

Když se zeptáte několika „odborníků“ v oboru, kolikrát týdně potřebujete procvičit břišní svaly, abyste dostali six-pack, dostanete spoustu různých rad a doporučení a budete ještě více zmatení, co dělat dál. Všichni „experti“ budou mít různé rady ohledně toho, jaké cviky byste měli dělat a jak často byste měli cvičit břišní svaly.

Nebudu říkat, že všichni šíří nepravdivé informace a dezinformace. Ale v těchto příbězích je spousta bajek, takže vám chci říct, jak často pumpovat břišní svaly a jak to dělat správně.

Břišní svaly potřebují odpočinek

Za prvé, pojďme zjistit, zda je možné napumpovat břišní svaly každý den, nebo si potřebujete dát pauzu?

Nejprve vám chci připomenout něco, na co lidé často zapomínají: břišní svaly jsou stejné svaly jako všechny ostatní v našem těle.

Stejně jako kdokoli jiný potřebují čas na zotavení.

Pamatujte, že při cvičení namáháte svalová vlákna a dokonce je v mírné míře poškozujete. Toto poškození je dobré, protože v reakci na něj dává mozek povel ke stavbě nových, silnějších a větších vláken, která vydrží zvýšenou zátěž – tomu se říká superkompenzace.

Zde je třeba vzít v úvahu, že proces obnovy nenastává během tréninku, ale po něm.

Pokud tedy nedáte svalům po tréninku čas na zotavení, nic dobrého si z tréninku neodnesete.

Více neznamená lépe. A toto pravidlo platí pro všechny svaly, nejen pro břišní.

Čím více člověk pracuje na svém břiše, tím méně času dává svým svalům na zotavení, čím dále se jeho cíl stává, tím pomalejší je jeho pokrok a tím větší je pravděpodobnost, že způsobí skutečné poškození svého těla.

Názor lékařů:

Lékaři doporučují cvičit břišní svaly ne více než 3-4krát týdně, aby měly svaly čas na zotavení a růst. Každodenní trénink může vést ke svalové únavě a dokonce ke zranění. Důležité je také obměňovat cviky na břicho, abyste zasáhli všechny části břišních svalů. Pro dosažení požadovaných výsledků je navíc nutné kombinovat trénink se správnou výživou a dostatečným odpočinkem. Pravidelnost a rozumný přístup k tréninku v konečném důsledku povede k efektivním výsledkům bez újmy na zdraví.

CO SE STANE, KDYŽ KAŽDÝ DEN TLAČÍTE NA ABS?!

Jak často můžete cvičit břišní svaly?

Dívčí tiskPokud nechcete své svaly přetrénovat, musíte vědět: kolik je příliš? Někteří lidé radí cvičit břišní svaly každý den, abyste rychle získali kýžené 6-balení. Jak už asi tušíte, s tímto tvrzením nesouhlasím. Břišním svalům je třeba dát dostatek času na zotavení, než budou znovu zatěžovány vyčerpávajícím tréninkem. Je třeba vzít v úvahu další důležitý fakt: břišní svaly se zotavují rychleji než jiné svalové skupiny, jednoduše proto, že pracují každý den. Podporují vaši páteř při jakémkoli vašem pohybu. Břišní svaly pravidelně využívají i ti, kteří vedou sedavý způsob života. Koneckonců, tyto svaly nejen dávají definici břicha, ale také pracují na udržení člověka ve vzpřímené poloze a udržení rovnováhy a pohyblivosti téměř při jakékoli lidské činnosti. To znamená, že břišní svaly lze cvičit častěji než jakákoli jiná svalová skupina. Viz také: Ale trénink každý den je příliš často. Každý jsme jiný, a proto je těžké odpovědět na otázku, jak často břišní svaly cvičit. Existuje mnoho individuálních faktorů, které ovlivní odpověď, jako je strava, životní styl, úroveň zdatnosti a styl tréninku. Všechny ovlivňují rychlost zotavení. Obvykle doporučuji alespoň 2 dny odpočinku v týdnu. Jak rozdělit tyto zotavovací dny je osobní záležitostí každého. Nejběžnější možnost školení zahrnuje kurzy každý druhý den. prkno cvičení

Cvičení a podkožní tuk

Je možné napumpovat břišní svaly každý den?

Důležitou roli hraje i výběr cviků na břicho. Můžete provést desítky zvedání těla a twistů, ale stále nedosáhnete viditelného výsledku. Tento přístup může mimo jiné vést k bolestem zad a svalové dysbalanci. Místo toho jsem doporučil dělat cviky na stabilitu, které procvičují svaly středu těla ze všech stran (prkna, cvičení ptáků a psů). Je velmi důležité zbavit se tukových usazenin po celém těle, a to nejen na břiše, pouze v tomto případě bude bříško výrazné. Viz také: To je důvod, proč izolované břišní tréninky nefungují na ztrátu tuku. Břišní svaly jsou poměrně malé velikosti. Nevyžadují mnoho kalorií, aby správně fungovaly, což znamená, že trénink pouze na břišních svalech nebude mít velký vliv na celkový tělesný tuk. Takové cvičení neodstraní ani břišní tuk. A četné studie to přímo potvrzují. Musíte cvičit tak, aby se tuk spaloval cíleně v okolí pracujícího svalu, jinak ho tělo odbourá tam, kde a jak se mu to hodí. Konkrétní pořadí a množství tuku, které tělo využije, je dáno pohlavím, genetikou, přítomností různých chronických onemocnění a řadou dalších faktorů. To neznamená, že cvičení na břicho je zbytečné. Tyto svaly jsou životně důležité pro provádění všech každodenních činností a udržování rovnováhy. Potřebujeme, aby byli silní. A i když vám nezáleží na vaší síle, ale pouze na vzhledu vašich břišních svalů, pak první věc, kterou uděláte, je trénovat tyto svaly. Přemýšlejte o tom: Pokud ztratíte všechen přebytečný tuk, ale nevybudujete svaly, bude se vaše šest balení stále projevovat? Viz také: Ne. Jednoduše budete mít ploché břicho, protože bez správného svalového tréninku nebudou patrné.
Je možné napumpovat břišní svaly každý den?

Zkušenosti jiných lidí

Lidé mají různé názory na to, kolikrát týdně potřebujete trénovat břišní svaly. Někteří tvrdí, že k dosažení výsledků stačí cvičit břišní svaly 2-3krát týdně. Jiní věří, že k efektivnímu napumpování svalů musíte cvičit každý den. Je důležité si uvědomit, že nadměrné cvičení může vést ke svalové únavě a zranění. Vhodnou variantou je procvičovat břišní svaly střídáním intenzivních a lehčích cviků, čímž dáváte svalům čas na zotavení. Každé tělo je individuální, takže optimální počet tréninků týdně by měl být vybrán experimentálně na základě vašich pocitů a reakce těla.

Jak správně spalovat tuky?

Abyste se zbavili tuku kolem břišních svalů, musíte se zaměřit na posilování celého těla. Může to znít divně, ale zvažte, o čem jsme mluvili dříve. Nejúčinnějším způsobem, jak shodit pár kilo navíc, je dělat něco, při čem spálíte spoustu kalorií, a ne cvičit konkrétní svalovou skupinu. Chcete-li spálit tunu kalorií za krátkou dobu, musíte se soustředit na provádění komplexních cvičení pro všechny svalové skupiny. Jedná se o cviky jako dřepy a mrtvé tahy, které využívají některé z největších svalových skupin a některé z menších k udržení rovnováhy a poskytnutí podpory. perfektní abs za 30 dníJak často byste měli cvičit břišní svaly + 5 důvodů | Jeff Cavaliere
Jak často byste měli cvičit břišní svaly + 5 důvodů | Jeff Cavaliere

Závěr

Cviky na břicho doporučuji cvičit dívkám i mužům obden, nebo maximálně dva odpočinkové dny v týdnu od tréninku. Ale pamatujte, že pokud se snažíte zbavit přebytečného tělesného tuku a zvětšit žaludek, pak cvičení břišních svalů nebude stačit. Chcete-li zvýšit rychlost metabolismu a odstranit přebytečný tuk, musíte trénovat své největší svalové skupiny pomocí složených cvičení.

Často kladené dotazy

Je možné napumpovat břišní svaly každý den?

Je možné napumpovat břišní svaly každý den? — Nedoporučuje se. Jediným odůvodněním pro každodenní trénink břicha je touha zvýšit jeho vytrvalost.

Kolikrát denně musíte napumpovat břicho, abyste viděli výsledky?

K dosažení účinku je nutné provádět cvičení svalové hypertrofie, to znamená, že zátěž musí být obtížně proveditelná. Cvičení je navíc nutné věnovat dostatek času: pro začátečníka to jsou minimálně 3 série po 12-20 opakováních.

Co se stane, když napumpujete břišní svaly 2x týdně?

Frekvence tréninku Abyste dosáhli znatelných výsledků v podobě kostek a krásných obrysů, musíte cvičit v průměru 2krát týdně. Pokud budete cviky provádět častěji, vaše svaly se nestihnou zotavit, což sníží efekt vašeho úsilí.

Kolikrát denně byste měli napumpovat břišní svaly, abyste zhubli břišní tuk?

K odstranění břišního tuku postačí 3-4x týdně provádět sadu 20-2 cviků po 3 opakováních.

Užitečné tipy

TIP #1

Pro efektivní rozvoj břišních svalů postačí jejich procvičování 2-3x týdně. Svaly byste neměli přetěžovat, protože potřebují čas na zotavení.

TIP #2

Je důležité obměňovat cvičení břicha, včetně cvičení pro horní, dolní a boční svaly. To pomůže dosáhnout rovnoměrnějšího svalového rozvoje a vyhnout se nerovnováze.

TIP #3

Nedoporučuje se pumpovat břišní svaly každý den, protože svaly potřebují čas na zotavení a růst. Je lepší udělat pár kvalitních tréninků týdně, než to dělat každý den bez dostatečného odpočinku.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz