Ideální rovina: 5 způsobů, jak pomoci odstranit extra centimetry z pasu. - bedivine.cz
Krása

Ideální rovina: 5 způsobů, jak pomoci odstranit extra centimetry z pasu

Jak odstranit přebytečné centimetry z pasu a břicha?

Řekněme hned: to je to nejtěžší. Ale jednoduché výživové tipy a cviky, které můžete dělat doma nebo na cestách, vám pomohou vidět vaše vysněné břišní svaly v dohledné době.

Jak odstranit přebytečné centimetry z pasu a břicha?

Fotograf: Roman Odintsov

Certifikovaný osobní trenér pro kulturistiku a fitness, odborník na sportovní výživu FPA, profesionální trenér Dmitry Gaidashchuk podrobně popsal postup.

Dmitrij Gajdaščuk

Pas a problémové partie

Tuk se spaluje postupně v celém těle s určitým přístupem k výživě, a to kalorickým deficitem. Musíme spotřebovat méně, než vydat. Příroda naplánovala hromadění tuku na ženském těle na určitých místech a my nejsme schopni zrušit její příkazy. Někomu se hromadí tuk na břiše, jinému na vnější a vnitřní straně stehen. A žádná zázračná zátěž to rychlostí blesku nezmění.

Jak se projevuje kalorický deficit?

V kalorickém deficitu ztratíme tukové zásoby. Tuk v pase a na břiše se bude ztrácet jako poslední, tělo se ho kvůli fyziologii zbavuje velmi neochotně. Dosáhnout toho bude trvat několik let.

Jaké by mělo být jídlo?

Pokud chceme cílevědomě shodit nenáviděné kilogramy, nenajdeme nic lepšího než počítání kalorií. Nainstalujte si „kalorizátor“, který vám řekne, kolik BJU je v určitém produktu. Na základě individuálního plánu k tomu musíme směřovat. Nemusíte hladovět, ale najděte poměr mezi sytostí a přejídáním během přestávek. Musíme najít střední cestu a pochopit, jak důležité je pro nás kvalitní složení potravy a její množství (kolik kalorií). To se provádí postupně.

Pravidlo zdravého talíře

Pokud nejsme příznivci sportu, nesnažíme se mít břicho ploché jako u topmodelek a potřebujeme se jen udržovat v dobré kondici, pak můžeme dodržovat určitá pravidla. Toto je „pravidlo zdravého talíře“. Desku rozdělíme na několik částí:

½ — zelenina, saláty, ovoce (většinou převažuje zelenina, protože není tak kalorická a dobře zasytí, obsahuje vlákninu, která dává pocit sytosti na dlouhou dobu).
¼ — proteinové jídlo. Každý má svůj vkus, takže ryby/mořské plody/vejce/drůbež/mléko/maso/sója, co vám vyhovuje.
¼ — komplexní sacharidy. Kaše, luštěniny, tvrdá zrna (jakákoli preference). Takto můžeme desku rozdělit na segmenty. Pro začátek je toto pravidlo nejoptimálnější. Pokud chceme, aby se stala životní filozofií, musí být udržována po celý život.

Jaké cviky jsou potřeba k hubnutí?

Vezmeme-li vzorek lidí, kteří právě hubnou, a těch, kteří hubnou a sportují, pak to druhé bude vypadat mnohem lépe. Pod tou nenáviděnou vrstvou tuku máme šest abs. Jakmile dokončíme všechny naše rutiny na hubnutí, snížíme příjem potravy a jsme v mírném kalorickém deficitu (žádný půst), cvičení nám umožní dosáhnout tónovaných tvarů.

Co dělat?

Cviky na břišní svaly: jakékoliv kliky. Můžete začít s obvyklými známými krouceními po těle směrem k nohám a kroucením nohou k tělu a hrudníku až po neuvěřitelně složité.

1. Výstup na prkno
Postavte se rovně, chodidla na šířku ramen. Jdeme dolů, zakloníme se, dřepneme a přejdeme do pozice prkna s rovnými pažemi. Tělo je vodorovné. Vracíme se do zcela svislé polohy. Toto uděláme 20 opakování.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz