Jak rychle zmenšit velikost boků: odborné poradenství. - bedivine.cz
Krása

Jak rychle zmenšit velikost boků: odborné rady

Štíhlé boky a hýždě jsou snem mnoha žen. Kvůli ní jsme připraveni se doslova přestěhovat do posilovny k trvalému pobytu a odvážně přejít z jedné diety na druhou.

Anna Smirnova recenze

„Jak jednou trefně řekl můj přítel, majitel klasické figurky trojúhelníkového typu:“uši na bocích «stejně jako švábi se nedají ničím odstranit.»

A jsem připraven s ní souhlasit. Trojúhelník neboli hruška je nejčastějším typem ženské postavy, kdy jsou boky výrazně širší než poprsí. Boj s disproporcí komplikuje fakt, že že distribuce tukové tkáně je dána geneticky.

Hrušky bohužel patří k těm, kteří snadno přibírají na váze a nerovnováha nahoře a dole je ještě zřetelnější.

Můžete dělat masáže, zábaly a hubnout až do úplného zprůhlednění. Jde jen o to, že nebudete schopni snížit objem svých boků. Už tak křehká horní část těla se zprůhlední, ale velikost boků zůstává stejná.“

Anna Smirnova, odbornice v oboru estetické korekce kontur těla.

Chcete získat štíhlá stehna? V tomto článku jsme shromáždili nejúčinnější tipy, jak zmenšit boky a hýždě.

Mohou být použity jednotlivě, ale největší účinek budou mít pouze v kombinaci.

snížit objem boků

Možnost 1. Můžete vizuálně snížit široké boky

Nejjednodušší způsob, jak vizuálně zmenšit objem svých boků a hýždí, je správné oblečení. Pokud nejste na pláži, samozřejmě.

Nejprve se zbavte rób a širokých neforemných kalhot a sukní – nikoho nezdobí a nezdobí ani vás. Neměli byste jít do druhého extrému — úzké úzké džíny, které vypadají skvěle na dívkách s chlapeckými postavami, vám pravděpodobně nebudou vyhovovat.

Pokud máte ladný top a masivní spodek, musíte posunout důraz na horní polovinu a tenký pas, aby se proporce co nejvíce přiblížily typu přesýpacích hodin.

V horní části jsou vodorovné pruhy, světlé popř Jasný barvy, nabírané rukávy, náhrdelníky, brože. Dno — uklidnit, jednobarevné nebo tmavé barvy pro sukně nebo kalhoty. Nahoře – vždy namontováno silueta, volně v oblasti živůtku. Níže je splývavá dlouhá sukně nebo šaty v módním ženském princeznovském stylu. Vyhněte se kotníkovým botám a kotníkovým botám. Rozhodněte se pro tvar lodičky bez popruhů. Takto opticky prodloužíte plnost nohou.

Podpatky, kalhoty (rovné, široké od boků nebo rozšiřující se od poloviny stehna) a sukně s rozparkem vám pomohou prodloužit a zeštíhlit nohy. Některé potisky, například svislé nebo vodorovné pruhy, diagonální kontroly, poslouží stejnému účelu. Nebojte se experimentovat, naštěstí vám moderní móda umožňuje vybrat si téměř jakoukoli siluetu.

Všechny tyto triky vám pomohou skrýt vaše boky a budete vypadat štíhlejší.

hruška postava jaké oblečení

Možnost 2. Jak snížit boky doma

Po přečtení a poslechu rad domácích guru jsme začali pevně věřit, že člověk může dělat všechno sám, a to doslova, aniž by opustil domov. Snížení objemu kyčle u žen však není nejsnazší test pro takové přesvědčení. Faktem je, že tuková tkáň na stehnech roste jako první a odchází jako poslední, obvykle se to začne dít, když je čas stanovit diagnózu „podváhy“ a o kráse není řeč.

Navíc v případě trojúhelníkové postavy není šířka boků zajištěna tukem, ale svalovou tkání a za žádných okolností nebude možné boky zeštíhlit.

Pokud však máte nadváhu, je docela možné s ní bojovat. Dieta na redukci kyčlí je prostě zdravá strava. Vyřaďte z jídelníčku tučná, sladká a škrobová jídla, přidejte jeden a půl až dva litry čisté pitné vody, nezapomínejte na vyváženou stravu a malé svačiny mezi hlavními jídly.

Dieta samozřejmě není účinná bez fyzické aktivity. Můžete si vybrat podle svého vkusu: tanec, dřepy, cyklistika (zejména kolo, které je dnes v módě), hodiny v tělocvičně. Všechny prostředky jsou dobré, pokud je zátěž zaměřena na stehenní svaly.

vyvážená výživa a sport

Možnost 3. Udeřte si stehna se šťastným úsměvem

Snad nejdůležitějším tajemstvím štíhlých stehen není brutální boj sám se sebou před lednicí nebo v posilovně.

Relaxovat!

V opačném případě, pokud jsou hormony inzulin a kortizol v těle přítomny v přebytku, spustí proces ukládání tuku kolem stehen.

Inzulin je zodpovědný za přeměnu cukru na tuk.

Kortizol je stresový hormon, který na rozdíl od inzulinu způsobuje, že se cukr dostává do krve. Ale při absenci fyzické aktivity nebrání inzulinu v přeměně zpět na tuk. Kortizol má však ještě pár nevýhod: brutálně zvyšuje chuť k jídlu a chuť na sladké a tučná jídla.

Proto není nic horšího než jíst stres — je lepší dělat meditaci a procházky na čerstvém vzduchu.

Možnost 4. Jak získat štíhlé boky, pokud je nemáte, ale opravdu je chcete

Co tedy dělat, když nemáte nadváhu, ale boky máte širší, než byste si přáli? V Platinentalu dlouhodobě pracujeme na odstranění drobných dysbalancí v kyčlích ne Používáme klasickou liposukci. Některé moderní lékařské technologie dokážou vaše boky rychle a bezpečně zeštíhlit.

Injekce Aqualyx

Doktor říká:

Maxim Vasiliev

„Ženy určitého typu postavy mají široké boky naprogramované od přírody. Svou postavu neuděláte chlapsky, ale můžete zmenšit boky.

Vzhledem k tomu, že nemáme co do činění s velkým přebytkem tukové tkáně, nepotřebujeme žádnou liposukceNebo laserová nanoliposukceani kryolipolýzu. Injekce Aqualix neboli intralipoterapie jsou v naší praxi novou metodou, ideální pro takové lokální lapače tuku.

Droga se injikuje do problémové oblasti. Navíc, na rozdíl od mezoterapeutických koktejlů, které se aplikují subkutánně, je Aqualix distribuován přímo do tukové vrstvy, která ji ničí. Aqualix je schopen zmenšit vnitřní stranu stehen a vyhladit je tak, aby byly rovnoměrné volná kůže na stehnech se stává rovnoměrným a hladkým. Již po prvním postupu získáte viditelné výsledky.

Kúra 2-6 procedur s odstupem 3 týdnů je účinností srovnatelná se skutečnou liposukcí.

Zákrok lze kombinovat s další novou metodou, jak se zbavit přebytečného objemu.

Přesněji řečeno, metoda je v medicíně známá již více než 35 let, ale teprve nedávno vstoupila do služeb kosmetologie – UVT (terapie rázovou vlnou). Tato metoda umožňuje nejen urychlit ztrátu objemu v tukových pastech. Уterapie volnými vlnami proti celulitidě dělá prostě zázraky! Jako bonus k redukci objemu získáte rovnoměrnou a hladkou pokožku.“

Výsledek?

V důsledku toho, Už za týden se můžete zbavit svých dlouhodobých komplexů. Je pravda, že budete muset věnovat zvláštní pozornost správnému stravování, udržení duševní rovnováhy a dobré fyzické kondici.

Říkají vám, že nic takového jako ideál neexistuje? Nevěřte tomu – my v Platinental víme, že tomu tak není!

Pro více informací, pro přihlášení na konzultaci a postup volejte:

v Moskvě +7 495 989-21-16, +7 495 723-48-38,

v Kazani +7 843 236-66-66.

Chcete-li ušetřit peníze, můžete si domluvit schůzku online s 30% slevou nebo si zakoupit certifikát a zaplatit případné procedury s 10% slevou.

Naši specialisté:

Gulsina Akhnazarova, Kazaň

Domluvte si schůzku
domluvte si schůzku na telefonním čísle +7 495 989-21-16
nebo whatsapp +7 903 723-48-38
nebo
Vyplňte přihlášku a my se vám brzy ozveme

PŘED ODESLÁNÍM PŘIHLÁŠKY PROSÍM ODPOJTE SVOU VPN

© 2024 The Platinental. Všechna práva vyhrazena.

Jak snížit objem boků u žen

Jak snížit objem boků u žen

Nejproblematičtější oblastí ženské postavy jsou z hlediska nadměrného ukládání tuku boky: sedavý způsob života, kouření, špatná strava — vše se odráží především v této oblasti. Ploché hýždě a neforemnost dnes skutečně nejsou v módě, zatímco dámy všech věkových kategorií si často kladou otázku, jak zmenšit objem svých boků a získat požadovaný tvar.

Před několika staletími byl objem boků větší než 130 cm považován za ideální, ale postupem času tento standard ženské krásy prošel vážnými změnami. Ještě v 90. letech minulého století defilovaly na světových molech hubené modelky se sotva znatelným nádechem boků, ale s nárůstem případů anorexie se měnila i móda. Spodní prádlo a plavky slavných módních domů dnes inzerují dívky středně zaoblených tvarů a elastických boků. Bohužel převážně sedavý způsob života, špatná výživa a nedostatek či nepravidelnost pohybové aktivity si vybírají svou daň. Jak zmenšit objem boků a udělat si krásnou postavu pro nástup letní sezóny?

Dokonalá ženská stehna

Nebude fungovat, když se omezíte na jednu radu, jak si vylepšit postavu, zde je potřeba integrovaný přístup. Vyřešíme tedy dva problémy najednou:

  • snížit usazeniny tuku na stehnech;
  • Udělejme svaly silné a elastické.

Bez fyzické aktivity nebude možné dosáhnout požadovaného výsledku, pohybová aktivita navíc musí odpovídat vaší kondici a být pravidelná. Neměli byste očekávat, že se odraz v zrcadle změní k lepšímu, pokud jste se týden učili a po dvou týdnech jste na cíl úspěšně zapomněli. Navíc nečekejte rychlé výsledky – čím rychleji se výsledek dostaví, tím rychleji se vrátí předchozí váha! Proto, aniž bychom zacházeli do velkých délek, vyvíjíme soubor cvičení, pamatujeme si pravidla, začínáme s malými zátěžemi a postupně je zvyšujeme.

Sada cviků na boky

Než začnete cvičit, ujistěte se, že je na to vaše tělo připraveno: vaše poslední jídlo bylo před dvěma hodinami a před půl hodinou jste vypili sklenici vody. Nyní můžete začít:

1. Cvičení vsedě:

  • V sedě na podlaze přitáhneme paty k hýždím a znovu narovnáme nohy, aniž bychom zvedli paty z podlahy;
  • Výchozí pozice je stejná, přitáhněte pokrčené nohy k sobě a natáhněte paty směrem k hýždím, nyní pokrčte kolena doprava a doleva.
  • Rovné nohy musí být roztaženy do stran, mírně zvednuty z podlahy, otočte kolena doprava a doleva (prsty směřují k sobě, pak do stran), aniž byste ohýbali kolena.
  • Chůze po hýždích: ze sedu s nataženýma nohama střídavě pohybujte dopředu pravou a levou rovnou nohou, záda držte rovná.
  • Pokrčte kolena, paty na podlaze, protřepejte kolena.

2. Cvičení vleže:

  • Ležíme na podlaze, ruce podél těla, provádíme „kolo“ ve vzduchu. Je vhodné provést několik přístupů.
  • Zvedněte nohy mírně pokrčené v kolenou kolmo k podlaze a proveďte nůžky. Cvik je důležité provádět v rychlém tempu a co nejdéle, cca 100 přejezdů.
  • Lehněte si na levý bok, položte levou paži ohnutou v lokti, dlaní dolů, pravou paži podél těla, tlačte od podlahy, zvedněte trup a nohy. Tělo by mělo být v přímé linii. Proveďte 20krát na každou stranu.
  • Na břiše natáhněte ruce rovně dopředu, zvedněte paže a jednu rovnou nohu současně. Cvičení pak zkomplikujte současným zvednutím rovných paží a nohou.

3. Cvičení proti kalhotám (ztluštění horních končetin na vnější straně)

  • Stojíme rovně, ruce podél těla, střídavě šviháme nohama do strany a dovnitř, 25 švihů každou nohou.
  • Ve stejné poloze, krouživé pohyby s každou nohou, 25krát.
  • Abdukce a addukce kolen. Ve stoje ohněte pravou nohu v koleni, posuňte koleno doprava a položte nohu. To samé s levou nohou. Pak naopak nejprve posuneme pokrčené koleno do strany, poté dopředu a do výchozí polohy.

Pouze individuální trenér dokáže nejpřesněji identifikovat vaše problémové oblasti a vypracovat individuální tréninkový program, tato možnost však není levná, i když je nejúčinnější.

Jak snížit ženské boky

Další možností je získat individuální jednorázovou konzultaci ve fitness centru a cvičit ve skupině, nebo si cvičení na strojích vybrat sami. Cvičení ve fitness je samozřejmě produktivnější z několika důvodů:

  • Pravidelnost (pokud si vyberete skupinové třídy, choďte na ně podle rozvrhu, který je velmi organizovaný);
  • Soustředění (při příchodu do posilovny si předem vyhradíte určitý čas výhradně na cvičení a nebudete se rozptylovat cizími záležitostmi);
  • Společnost (usilování o cíl v týmu stejně smýšlejících lidí je vždy snazší a zajímavější, navíc vaše vlastní i cizí výsledky vás motivují a pomáhají dosáhnout velkých úspěchů v co nejkratším čase).

Dieta pro boky

V prohlášení „Pokud se chcete zbavit přebytečného tuku, přestaňte ho jíst“ samozřejmě není nic nového, takže si vybírejte zdravé, nízkokalorické potraviny. Pijte více vody a jezte jídlo častěji v menších porcích, snažte se jíst vysoce kalorická jídla před obědem.

Dieta pro boky

Žádné svačiny před spaním, maximálně sklenice nízkotučného kefíru. Toto jsou obecné rady. Existují samozřejmě i komplexní diety, nicméně není zaručeno, že vám budou vyhovovat a tělu neublíží. Zde je však seznam škodlivých potravin, které by měly být vyloučeny ze stravy během jakékoli diety:

  • cukrovinky;
  • moučné výrobky;
  • uzené výrobky;
  • mastné mléčné výrobky;
  • smažená a smažená jídla.

Nebuďte naštvaní, že z vašeho jídelníčku zmizí vaše oblíbená jídla. Pokud chcete vypadat dokonale, musíte pečlivě analyzovat své zvyky a potřeby a nahradit škodlivé potraviny zdravými. Pokud máte například vášeň pro smažená a uzená jídla, vaše tělo nemá dostatek tuků, ale jsou tu různé – zeleninové saláty okořeňte olivovým olejem, arašídovým a sezamovým olejem.

Užitečná strava během tréninku

Jedním z dietních jídel je celer s arašídovým máslem, s tímto pokrmem nepřiberete a získáte spoustu užitečných vitamínů a mikroelementů pro své tělo. Sladké koláče a krémové koláče lze nahradit sušeným ovocem a nízkokalorickým jogurtem. Vytvořte si požadovaný jídelníček nahrazením tučných jídel nízkokalorickými a zdravými.

Další doporučení

Už jste za půlkou, tady je pár dalších jednoduchých tipů, které vám pomohou zlepšit výsledky vaší diety a cvičení a udržet je.

  • pro posílení účinku fyzického cvičení můžete cvičit ve speciálním modelářském oblečení;
  • doplňte svůj program hubnutí o jogging, plavání a tanec;
  • masáž zejména horní části nohou a stehen, hřejivé krémy a tření ve sprše — vše vašim stehnům prospěje;
  • zbavit se špatných návyků: nepít alkohol, přestat kouřit;
  • více se pohybovat, chodit, využít příležitosti vylézt po schodech;
  • navštivte saunu nebo lázeň, pokud neexistují žádné kontraindikace;

Po dlouhých, tichých zimních večerech jsme často zklamaní, když vidíme svůj odraz v zrcadle. Nespěchejte se rozčilovat! Vše je ve vašich rukou: řiďte se našimi jednoduchými doporučeními a budete se moci proměnit na plážovou sezónu, budete rádi nosit módní šaty a šortky a zářit na pláži v módních plavkách.

Děkujeme mnohokrát, vaše předplatné bylo dokončeno.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz