Jak zvětšit prsa, vytvarovat pas a zároveň napumpovat lýtka. - bedivine.cz
Krása

Jak zvětšit prsa, vytvarovat pas a zároveň napumpovat lýtka

Jak zvětšit prsa, vytvarovat pas a zároveň napumpovat lýtka

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Objednejte si návštěvu hosta
Zadejte své údaje a my vám zavoláme zpět, abychom upřesnili podrobnosti

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Kupte si klubovou kartu
Zadejte své údaje a my vám zavoláme zpět, abychom upřesnili podrobnosti

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Cvičení pro zvětšení prsou

Krásná a nápadná prsa jsou jednou z hlavních předností ženského těla, je to ona, kdo přitahuje pohledy mužů a nutí silnější pohlaví obdivovat a třást se. Muži však možná netuší, kolik starostí ženám stav prsou dělá. Každý chce, aby jeho prsa byla pevná, zdravá a krásná.
Mnoho žen, které nebyly od přírody obdařeny velkými prsy, sní o zvětšení jejich objemu. Ne každý je však připraven podstoupit operaci. Jak opticky zvětšit malá ňadra a zvýšit jejich elasticitu, aby se staly vaší výhodou bez plastické operace?

Jak zvětšit prsa doma
Získejte konzultaci

Nabízíme ponořit se do světa fitness tance, zbavit se stresu a zhubnout návštěvou našeho klubu v čase, který vám vyhovuje

Získejte 100% slevu

Vyplňte formulář, získejte výsledky testů a získejte bonus!

předchozí
Dalším
Výsledek

Chcete-li získat konzultaci!
Fitness Old-Gym

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Přihlaste se a získejte konzultaci!
Fitness Old-Gym

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Princip zvětšení prsou doma

Metody bez chirurgického zákroku bohužel nemohou způsobit zásadní změny, protože člověk je od přírody obdařen určitou tělesnou konstitucí a rysy postavy. Je však možné mírně zvýšit hlasitost doma.

Zároveň stojí za to pochopit, že hrudník sám o sobě není sval, ale žláza, takže je nemožné ho napumpovat. Proto, když mluvíme o zvětšování poprsí, máme na mysli napumpování prsních svalů umístěných pod mléčnými žlázami. To je to, co vizuálně přidá objem hrudníku a zvýší elasticitu pokožky.

Toho lze dosáhnout provedením sady cvičení. Výsledek závisí na intenzitě a důslednosti činností, které je třeba provádět denně, přičemž si pro ně vyberete určitý čas ráno nebo večer. Třídy by se měly konat v intenzivním režimu, protože reakce hrudníku na slabé svalové zatížení bude téměř nepostřehnutelná.

Cviků na zvětšení prsou je poměrně dost. Můžete si vybrat ty, které jsou pro vás nejvhodnější. Použití speciálních sportovních atributů, jako jsou malé činky a expandér, pomůže zvýšit váš dopad.

Hlavní druhy cvičení

Komplexní «modlitba»

Výchozí pozice – chodidla na šířku ramen. Se zavřenými dlaněmi byste je měli zvednout na úroveň hrudníku a roztáhnout lokty do stran. Pohyby se provádějí na počítání: 1–2 – silný vzájemný tlak dlaní, 3 – otočení zavřených dlaní směrem k hrudníku, 4 – návrat do výchozí polohy, 5 – spuštění paží, 6 – výchozí poloha. Proveďte komplex asi 8krát.

Svírající ruce

Rozkročte nohy, zvedněte ruce do úrovně hlavy. Držte prsty pevně u sebe a snažte se ruce oddělit. Proveďte 12 výkonových impulsů.

Zvedání rukou

Výchozí pozice – nohy zavřené. Provádějí se následující pohyby: 1 – narovnané paže je třeba zvednout, 2 – posouvat je co nejvíce dozadu za hlavu, 3 – natáhnout ruce před sebe, 4 – spustit je. Pohyby můžete provádět střídáním rukou. Opakujte komplex 6krát.

Kruhové pohyby

Nohy by měly být na šířku ramen, chodidla by měla být rovnoběžná. Zatímco je jedna ruka na opasku, druhá musí provést rotační kruhový pohyb třikrát ve směru hodinových ručiček a stejnou míru proti směru hodinových ručiček. Poté proveďte stejné pohyby druhou rukou. Ruce by neměly být napjaté, výsledek je dosažen díky vysoké rychlosti provádění. Proveďte pohyby 5krát každou rukou.

Výchylka

Musíte ležet na břiše. Ohněte lokty a zafixujte je za hlavou. Posuňte lokty co nejvíce dozadu, měli byste se pokusit zvednout hlavu co nejvýše a poté se uvolnit a vrátit se do výchozí polohy. Cvičení se provádí v 5–6 tahech.

Svahy

Výchozí pozice: opřete se koleny a dlaněmi o podlahu tak, aby vaše končetiny svíraly pravý úhel s tělem. Při ohýbání loktů se musíte rychle ohnout a postupně se narovnat, opakovat komplex asi 10krát.

Kliky

Musíte sevřít základnu židle oběma rukama a posunout nohy dozadu tak, aby vaše tělo tvořilo přímku. Při naklánění se musíte postupně snižovat na maximum, ohýbat lokty a poté se prudce natáhnout na ruce. Cvičení se provádí ve dvou sériích, každá 6krát.

Odrazy od zdi

Výchozí pozicí je stát čelem ke zdi, o kterou se musíte opřít nataženými pažemi. Je nutné se pomalu naklánět ke stěně, aby se tlak přenesl na vaše paže, ohýbat je v loktech a poté se prudce odtlačit od podpěry. Sada pohybů se musí opakovat asi 10krát, čímž se počet přiblížení postupem času zvyšuje.

Zvedání na špičkách

Po upevnění rukou na opasku musíte ostře posunout lokty dozadu, co nejvíce, zvedat se na prsty a opakovat až 30krát.

Cvičení s činkami

Musíte si lehnout na záda a držet činky v rukou, pomalu je posouvat do stran a držet je v nataženém stavu po dobu až 10 sekund. Doporučený počet opakování je 10x.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz