Neběhejte sami: ​​5 nejlepších sportů pro spalování kalorií. - bedivine.cz
Krása

Neběhejte sami: 5 nejlepších sportů pro spalování kalorií

5 nejlepších druhů sportovních aktivit, které spálí nejvíce kalorií

Pokud si chcete zpestřit cvičení nebo vyzkoušet nový typ aktivity, abyste si zlepšili náladu a zůstali ve skvělé kondici, pak vám doporučujeme seznámit se s pěti nejúčinnějšími možnostmi fyzické aktivity pro hubnutí, které vám pomohou spálit co nejvíce kalorií jak je to možné a rychleji shodit přebytečná kila.

Jezte zdravé jídlo bohaté na vitamíny a živiny, více se projděte a najděte si aktivitu, která vás rozzáří a věnujte jí svůj čas. Takto můžete hubnout s radostí a bez stresu.

Плавание

Při plavání pracují všechny svaly těla.

Tento typ tréninku rozvíjí vytrvalost, smysl pro rovnováhu, pomáhá budovat svalovou hmotu, zlepšuje metabolismus a efektivně spaluje kalorie, zvyšuje svalový tonus. Plavání také posiluje svaly dýchacího ústrojí a je účinnou prevencí srdečních chorob.

Freestyle, motýlek a prsa nutí vaše tělo pohybovat se proti odporu, což pomáhá spalovat tuk, zhubnout a budovat svaly. Svaly jsou navíc metabolicky aktivnější než tuk, což znamená, že v klidu spálí více kalorií.

Podle WorldHealth jen 30 minut plavání spálí 367 až 404 kalorií.

Zumba

Zumba je taneční skupinové cvičení, které je vysoce intenzivním aerobním cvičením, které udržuje svaly v tonusu a podporuje hubnutí. To je potvrzeno mnoha studiemi.

Za hodinu zumby spálíte 500 až 800 kalorií. I když existuje poměrně málo faktorů, které mohou ovlivnit, kolik kalorií skutečně spálíte. Například věk, genetika nebo píle, s jakou jste studovali.

Přesto však nepochybně dosáhnete dobrých výsledků v co nejkratším čase.

Basketbal

Pokud milujete střílení obručí nebo rádi hrajete týmové sporty, pak vám hraní basketbalu nejen zvedne náladu a zlepší vaše fyzické a duševní zdraví, ale také vám pomůže zhubnout nechtěná kila.

Basketbal je aktivní hra, která kombinuje prvky kardio a silového tréninku a běh, běh, posilování a skákání jsou výbornými cviky na posílení svalů celého těla, ale i na rozvoj koordinace a vytrvalosti.

Během 30minutové hry spálíte 240 až 330 kalorií. Typicky platí, že čím je člověk těžší, tím více energie vydá, a proto během cvičení spálí více kalorií.

Horolezectví

Nemusíte jezdit do hor, abyste si vyzkoušeli lezení po skalách. Nejprve zkuste zajít na vnitřní lezeckou stěnu a zacvičit si od profesionálního instruktora.

Přestože je skalní lezení považováno za extrémní sport, má tato aktivita různé druhy obtížnosti. Horolezectví kombinuje silové a aerobní cvičení, které je skvělým cvičením pro celé tělo a zvyšuje spalování kalorií po celý den. Při lezení můžete spálit 480 až 660 kalorií za hodinu.

Je však třeba připomenout, že intenzita těchto aktivit je vysoká, takže pokud jste dosud nelezli po skalách, bude vám chvíli trvat, než si na to zvyknete.

Jízda na kole

Kromě toho, že jízda na kole zlepšuje vaši kondici, můžete za 30 minut jízdy spálit 210 až 441 kalorií.

Tento typ aktivity také výrazně urychluje hubnutí a má řadu zdravotních výhod, včetně snížení rizika srdečních chorob a rakoviny. Zlepšuje také citlivost na inzulín.

Cyklistika navíc není dobrá jen pro vaše zdraví a tělo. Je to skvělý způsob, jak se dobře pobavit a rozšířit si okruh známých.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz