Nešukej! 9 spolehlivých způsobů, jak zploštit břicho. - bedivine.cz
Krása

Nešukej! 9 spolehlivých způsobů, jak získat ploché břicho

Zvyk nasávat žaludek není nejlepší způsob, jak ho zploštit. To vám samozřejmě umožní odstranit pár centimetrů navíc, ale problém to nevyřeší. V této věci je důležitý integrovaný přístup, takže vezměte v úvahu 9 účinných tipů pro dosažení plochého břicha.

K odpolední svačině si dejte protein

Proteinová svačina mezi 15.00 a 16.00 je velmi důležitým krokem k plochému břichu, udržuje sílu a zabraňuje přejídání. Může to být proteinový koktejl, vejce nebo hrst ořechů.

Je to legrace!

Profesor Jingyuan Fu z University Medical Center Groningen (Nizozemsko) provedli studii, které se zúčastnilo 900 lidí. Výsledky ukázaly, že nerovnováha mikroorganismů ve střevě způsobuje obezitu. Převaha zpracovaných potravin ve stravě poškozuje mikroflóru, narušuje metabolismus a aktivuje hromadění tuků.

Mýty o onemocnění jater: v televizi vám o tom neřeknou

Omezte cukr na minimum

Omezte cukr na minimum

Minimální množství cukru ve vaší stravě pomáhá udržovat vysoké hladiny glukagonu. Tento hormon pomáhá tělu odbourávat tuk a přeměňovat ho na energii. Pokud chcete mít ploché břicho, musíte přehodnotit svůj jídelníček a omezit příjem cukru nebo se ho úplně vzdát.

V časopise americký Časopis of Klinický Výživa zveřejnili výsledky studie, která prokázala, že triglyceridy s dlouhým řetězcem přítomné v mléčných výrobcích zvyšují celkový břišní tuk. Obsahují však hodně vápníku a bílkovin, takže byste se jich neměli úplně vzdávat. Tavené sýry a mléčné výrobky s různými přísadami je lepší nahradit přírodním sýrem.

Sledujte své držení těla

Když se člověk hrbí, žaludek začne vyčnívat. Začněte pracovat na plochém břiše se správným držením těla. Držte ramena vzadu, bradu mírně zvedněte, představte si, že pupík „přitahujete“ k páteři.

Ve vydání Časopis of Výživa Byly zveřejněny výsledky studie, která prokázala, že velké množství fruktózy vede k nárůstu hmotnosti v oblasti břicha a pasu.

Jídlo důkladně rozžvýkejte

Žaludek nebude nikdy plochý, pokud existují problémy s gastrointestinálním traktem. Proces trávení začíná v ústech, takže jídlo musí být dobře žvýkáno. Potrava se pak bude lépe vstřebávat – uleví se tak nadýmání.

Američtí vědci z State University of New York v Buffalu dospěl k závěru, že pití alkoholu přispívá k ukládání tuku v břišní oblasti. Experiment ukázal, že lidé, kteří pijí alkohol méně často, ale ve velkém, přibírají na váze rychleji než ti, kteří pijí častěji, ale v malých dávkách.

Vytvořte vakuum

Vytvořte vakuum

Toto cvičení pomáhá břišním svalům se zpevnit a nepoklesnout. Po probuzení je nutné provést vakuum přísně na prázdný žaludek. Technika je jednoduchá, ale vyžaduje trochu cviku. Musíte prudce vydechnout vzduch ústy, zatáhnout žaludek co nejvíce a pokusit se ho „přilepit“ na záda. Držte jej v této poloze po dobu 10 — 15 sekund a poté se zhluboka nadechněte. Cvičení několikrát opakujte.

Vysávání lze provádět ve stoje, vleže, vzpřímeně — jak chcete. Cvičte pravidelně a za pár týdnů bude vaše břicho plošší a zpevněné.

Je to legrace!

Ženy mají těžší dosáhnout vytvarovaných břišních svalů než muži. Břišní svaly jsou totiž viditelné, když je množství podkožního tuku přibližně 10 % tělesné hmotnosti. U žen je toto číslo často 18 — 20 %.

Přihlaste se do boxu

Box pomáhá bojovat s nadváhou a napumpuje svaly celého těla. Stačí 15 minut denně – a po 2 týdnech bude váš pas mínus 2 – 4 centimetry.

Tukové zásoby v oblasti břicha jsou nebezpečnější než v jiných částech těla. Břišní tuk může způsobit mrtvici, srdeční onemocnění, cukrovku a další onemocnění.

Cvičte pilates

Pilates je skvělý způsob, jak dosáhnout svého cíle mít ploché břicho. Existuje účinné cvičení, které musíte dělat každý den. Postavte se rovně, roztáhněte ramena do stran, paty k sobě. Zvedněte ruce nahoru, stiskněte dlaně k sobě. S výdechem spusťte ruce dolů a přitiskněte je k tělu. Současně zvedněte paty z podlahy a postavte se na špičky. Přitlačte břicho co nejblíže k zádům a natáhněte horní část hlavy nahoru. Vydržte v této poloze několik sekund a poté se vraťte do výchozí polohy. Opakujte 15-20krát.

Jedním z hlavních nepřátel plochého břicha jsou trans-tuky. Nacházejí se v margarínu, pečivu a rychlém občerstvení.

Vyhněte se sodě a žvýkačkám

Vyhněte se sodě a žvýkačkám

Pokud se vzduch dostane do jícnu, dochází ke zvýšené tvorbě plynu a na ploché břicho můžete zapomenout. Vyhněte se potravinám, které přispívají k tvorbě plynu: luštěniny, zelí, soda. Při žvýkání žvýkačky se také polyká vzduch, což způsobuje nadýmání.

Chcete-li mít ploché břicho, musíte kontrolovat svůj denní kalorický příjem. Je důležité vydat více energie, než spotřebujete.

Berte probiotika

Produkty s probiotiky nejen léčí tělo a normalizují trávení, ale také podporují hubnutí. Nedostatek prospěšných bakterií vede ke „kvašení“ potravy ve střevech. To způsobuje nadýmání a další nepříjemné příznaky. Pro ploché břicho zařaďte do svého jídelníčku kysané zelí, fermentované pečené mléko a přírodní jogurt. Poraďte se s odborníkem – může vám doporučit užívání doplňků stravy.

V žádném případě se nesmíte mučit hlady. Musíte jíst často a v malých porcích – pak se váš metabolismus zlepší a nebude pocit hladu.

Komentář odborníka
Elizaveta Kiseleva, endokrinoložka a výživová poradkyně

Chcete-li mít ploché břicho, musíte rozhodně přehodnotit svůj jídelníček. I když cvičíte denně, bez správné výživy nebudete schopni dosáhnout dobrých výsledků. Snažte se konzumovat méně soli – zadržuje tekutiny v těle a způsobuje nadýmání. Pro přidání chuti do jídla můžete přidat kajenský pepř – stimuluje metabolismus. Důležité je nepřejídat se a jíst malé porce.

Smích vám také může pomoci dosáhnout plochého břicha. Posiluje břišní svaly a udržuje je v tonusu. Ne náhodou se ve všech koutech světa objevila nová praxe – jóga smíchu.

Cvičení na posílení zádových svalů vám pomůže získat ploché břicho. Svalový korzet udržuje správnou polohu těla a žaludek nevyčnívá.

Meditace je další prospěšnou praxí pro ploché břicho. Během provádění se dýchání stabilizuje a míra úzkosti klesá. Tělo neprožívá stres a potřeba hromadit tuk zmizí.

Použité fotografické materiály Shutterstock

Číst dál

LED paprsky v kosmetologii: co umí a jak je používat?

LED terapie je léčba světlem a v různých barvách. Jejich výměnou v přístroji můžete vyřešit různé kožní problémy.

Lapače tuku: nejúčinnější způsoby nápravy problémových partií na obličeji a těle

Odkud se tukové pasti berou a jak se jich zbavit? Najděte efektivní způsoby, jak opravit problémové oblasti v našem článku.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz