Probuďte se bez otoků: životní triky pro tónování obličeje, abyste vypadali odpočatě. - bedivine.cz
Krása

Probuďte se bez otoků: životní triky pro tónování obličeje, abyste vypadali odpočatě

Nechcete po probdělé noci slyšet „Vypadáte unaveně“? Tmavé kruhy pod očima, oteklá víčka, zarudlé bělmo a šedá pleť vám prozradí.

V tomto článku přinášíme komplexní návod, jak na to jak vypadat krásně, svěže a odpočatě, i když jste v noci na minutu nezavřeli oči

1. Osvěžte se

Nejjednodušší (a nejlevnější) způsob, jak oživit ospalou pleť, je omýt obličej studenou vodou. Tento elementární účinek stahuje krevní cévy a póry. Vaše pokožka bude okamžitě hladká, tonizovaná a pevná.

Další bonus: Spolu s vaším oteklým obličejem pravděpodobně zmizí váš zbývající spánek.

Abyste zůstali vzhůru na cestě do práce nebo v práci, vezměte si s sebou malou lahvičku s termální vodou a osvěžte se tak často, jak je potřeba.

2. Podívejte se na svět přes modré brýle

Dal sis sirky do očí? Nyní pilně mějte oči na obloze za oknem. Říkáte, že máte deficit modré oblohy v 5:XNUMX v prosinci? Nechte večer na nočním stolku otevřené GEO s fotkou nekonečného Indického oceánu a obdivujte ho najednou po probuzení.

jak se ráno probudit

Zen a meditace s tím nemají nic společného.

Podle Lighting Research Center je modrá ze všech barev jediná, která vysílá do mozku signál, že je čas přestat produkovat melatonin, hormon spánku.

Ale nejenom. Tihle kluci zjistili, že příroda nám každé ráno naprogramovala špatnou náladu. Jakmile otevřeme oči, začne se do krevního oběhu dostávat kortizol, stresový hormon. A udržuje se tam od 30 minut do 1 hodiny!

Chcete více radosti? Podívejte se na oblohu a váš kortizol klesne o 70 %.

Na rozdíl od stereotypů nejsou červené a oranžové stimulanty vhodné k probuzení: tělo se cítí podvedeno a reaguje na ně jako zraněný býk na toreadora.

3. Bez nabíjení se neobejdete (

Ano, stěhování je to poslední, co byste chtěli dělat. Krátký 10minutový běh kolem bloku s činkami v ruce je však přesně to, co potřebujete, abyste napumpovali adrenalin a nastartovali svůj den. Pokud je čas málo, dobře se protáhněte a udělejte pár skoků.

Ale nepřehánějte to – dnes máte málo energie, tak ji nespalujte.

4. Přehrajte svou oblíbenou píseň

Hrajte své oblíbené zábavné melodie při běhu. Hudba dá impuls k nezbytným biochemickým procesům, které zvýší vaši pozornost a rychlost zpracování informací.

5. Kouzelná miska

Pokud potřebujete resuscitovat mdlou pokožku, mějte připravenou misku. Smíchejte s ledem a normální mléko s 3,2-3,5 % tuku. Do směsi ponořte froté. Sevření. Dejte si na obličej obklad. Po 5 minutách opláchněte. Jedná se o účinný způsob, jak rychle stáhnout cévy a obnovit zářivost pokožky.

mléčná pleťová maska

Žádné mléko? Není to děsivé. Namočte ručník do horké vody, vyždímejte ho a nechte na obličeji 10 minut. Poté si obličej umyjte ledovou vodou a obličej opláchněte 15krát.

6. Snižte otoky pod očima

Máte otoky pod očima? V každé lékárně si můžete zakoupit speciální vložky na chlazení očí. Nebo se podívejte do kuchyně.

Sáčky zeleného čaje jsou pokladnicí antioxidantů a kofeinu. Namočte 2 sáčky do studené vody a poté je přiložte na oči na 5 minut.

čajové sáčky pod očima

Pokud se jen chystáte na dlouhou, bezesnou noc, připravte se předem. Vložte sáčky zeleného čaje do šálku mléka nebo zmrazte tenké plátky okurky. Ráno se budou hodit.

Žádná okurka? Syrové brambory udělají stejně dobře okurkovou část.

Speciálně pro tyto příležitosti uchovávejte svůj oblíbený oční krém v lednici.

uchovávejte krémy v lednici

Studený krém účinněji působí proti otokům a unaveným očím.

Visine zmírní svědění, pískový pocit a zarudnutí z očí.

Recept od Andrey Iskorneva, prezidenta Mezinárodního chirurgického centra Platinental.

Foto Iskorneva Andreje

Moje rada bude aktuální pro ty, kterým už nepomáhají krémy a domácí léky na modřiny.

Dříve jsem proti modré pod očima s velkým úspěchem používala lipofilling.

Jeho podstatou je, že se ženský nebo mužský vlastní tuk odebere, vyčistí, obohatí o EFR (epidermální růstový faktor) a vstříkne do orbitální oblasti kolem dolního víčka. Tuk dokáže víc než jen maskovat modřinu. Účinně skrývá nazolakrimální sulcus, který se s věkem zvětšuje, a dělá obličej mladší.

Zákrok sice nevyžaduje anestezii, ale vyžaduje čas a provádí se na operačním sále.

Dnes situaci zachraňuje čtvrtá generace plničů, jako je Volbella. Jejich použití nevyžaduje zvláštní podmínky.

Na rozdíl od gelů kyseliny hyaluronové tento lék nezpůsobuje zadržování tekutin a otoky. Volbella se vejde do oblasti pod očima a spolehlivě koriguje modřiny a poskytuje výsledky srovnatelné s lipofillingem.“

7. Hydratujte pokožku

Bezesné noci vedou k dehydrataci. Proto je důležité ráno nanést na obličej intenzivní hydratační krém. Suchost a odlupování zmizí a vrásky budou méně patrné.Nezapomeňte na hydratační krém nanést opalovací krém.

8. MINIMÁLNÍ make-up

Vaše kůže je vyčerpaná. Proto toto ráno není vhodné na hutný podklad a pudr. Díky nim bude obličej vypadat ještě matněji. Abyste se vyhnuli efektu masky, místo klasického podkladu naneste tón smíchaný s hydratačním krémem.

A nezapomeňte zamaskovat modřiny pod očima.

Chcete-li oživit své lícní kosti, naneste bronzer těsně pod lícní kosti a poté trochu broskvové tvářenky. Toto tajemství odvádí pozornost od unavených očí a rozjasňuje tón pleti. Použijte bronzer na oblast brady, abyste zdůraznili linii čelisti.

9. Otevřete oči

Ujistěte se, že si řasy natočíte speciálními kleštičkami na řasy. Tento jednoduchý trik vám otevře oči a rozzáří váš obličej.

Použijte 2 vrstvy řasenky pro extra hloubku a odvážnost.

Pokud plánujete používat oční linky, oční stíny a rtěnku, měli byste se vyhnout jakýmkoli tmavým odstínům, které zvýrazní váš unavený vzhled. Například zelené a fialové barvy způsobí, že bílá bude vypadat červeněji.

Vyberte si karamelové odstíny — snoubí se s jakoukoli barvou očí.

10. Pokud nic nepomůže.

Nic nepomohlo? Cítíte se unavení a zřetelně zpomalujete? Nebojte se.

Podle autoritativního časopisu Current Directions In Psychological Science je to proto, že během spánku je náš mozek zaneprázdněn více než jen sny. Každou noc si navléká nárameníky a pracuje jako skutečný knihovník – třídí informace přijaté během dne.

Dnes v noci jste mu nedali příležitost dát do pořádku informační blokády a RAM se nedokáže vyrovnat s tokem.

Jak se připojit? Zde je několik jednoduchých rad. Vezměte si kávu, sklenici čisté vody a najděte si místo pro krátký spánek. Vypijte espresso, zapijte vodou a na pár desítek minut vypněte.

Podle Jima Hornea, ředitele výzkumu spánkové centrum na Loughborough University je to perfektní kombinace. Jakmile je kofein v těle, trvá asi 20 minut, než nás „zapálí“ zevnitř. Spojením kávy s krátkým zdřímnutím se probudíte nabití energií a svěží.

Důležité! Nastavte si budík přesně na 20 minut. Už se nedá spát. Podle Jimova výzkumu, pokud se váš spánek změní v hluboký spánek, bude pro vás probuzení z tohoto stavu extrémně bolestivé a upadnete do ještě více zlomeného stavu, než jste byli předtím.

Domluvte si schůzku
domluvte si schůzku na telefonním čísle +7 495 989-21-16
nebo whatsapp +7 903 723-48-38
nebo
Vyplňte přihlášku a my se vám brzy ozveme

PŘED ODESLÁNÍM PŘIHLÁŠKY PROSÍM ODPOJTE SVOU VPN

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz