Chcete postavu jako andílci Victoria s Secret? Trénujte v jejich nové podobě - ​​ - bedivine.cz
Móda

Chcete postavu jako andílci Victoria’s Secret? Trénujte v jejich nové uniformě

5 cvičení pro šťavnaté zadečky od Victoria’s Secret Angels

Prozradíme vám oblíbené tréninky modelek s ideální postavou, které vám nezaberou více než 20 minut denně.

Victoria’s Secret Angels, jejichž postava je považována za standard a příklad hodný následování, nedělají tajemství a nejenže se ochotně dělí o detaily svého jídelníčku, ale rádi zveřejňují i ​​videa ze svých cvičení. Sepsali jsme ty nejlepší cviky pro šťavnaté, kulaté hýždě, které můžete snadno cvičit doma každý den. Výsledek na sebe nenechá dlouho čekat!

Cvičení zadku od Josephine Skriver a Jasmine Tookes

Kolegové a nejlepší kamarádky – 27letá dánská modelka Josephine a 29letá americká modelka Jasmine (nebo JoJa, jak si říkají) – dělají všechno společně: pracují, baví se a samozřejmě sportují. S tím druhým jim pomáhají nejlepší fitness trenéři, aby se komplexy ukázaly jako co nejužitečnější. Spojte se se svými přáteli (můžete to udělat i na konferenci Zoom) a studujte společně!

14minutové cvičení zadku Kelly Gayle

25letá švédská modelka s indicko-australskými kořeny nešetří čas a úsilí, aby si udržela štíhlou, vyrýsovanou postavu. A výsledky hodin strávených v posilovně jsou viditelné pouhým okem. Kelly sdílí svá tajemství fitness a krásy na svém kanálu Youtube. A jeden z nejužitečnějších tréninků je zaměřený na zpevnění povislých hýždí za 14 dní!

15minutové cvičení zadku a břicha Devona Windsora

Domácí cvičení 26letého Devona se vyznačují pečlivou prací na všech svalových skupinách. Při pohledu na tělo modelky bikin je jasné, že ta četná opakování cviků stojí za to. A souběžně s prováděním prvků dívka sdílí tajemství svého osobního života. Mimochodem, její kanál má spoustu dalších užitečných informací: například recepty na chutná a zdravá jídla.

10minutový trénink zadku od Sanna Vloet

Pětadvacetiletou holandskou supermodelku lze považovat za opravdovou vyznavačku zdravého životního stylu. Dívka zaznamenává užitečné tréninky pro všechny části těla libovolného trvání (od 25 do 5 minut) a také sdílí zdravé veganské recepty a návyky. Proto naléhavě odebírejte Sannin kanál a inspirujte se její solární energií.

20minutové cvičení pro hýždě a nohy od Elsy Hosk

Nyní se 32letá švédská topmodelka aktivně připravuje na to, stát se matkou, a tak je v jejím životě méně cvičení. Ještě předtím se ale mohla pochlubit jednou z nejrafinovanějších a nejkřehčích postaviček mezi andílky Victoria’s Secret. A to vše díky cvikům, které jí pomohly udržet si štíhlost a neproměnit se v jocku.

Dieta pro udržení zaoblených hýždí: rady odborníka

Julia Ushaková
Sport a zdraví

Ctěný mistr sportu Ruska v kulturistice, mistr sportu Ruska mezinárodní třídy a popularizátor zdravého životního stylu

— Řeknu hned: pokud chcete mít chutný zadek, musíte nejen aktivně trénovat v tělocvičně nebo doma, ale také pečlivě sledovat svou stravu.

Pokud jde o stravu, zde je v první řadě nutné zvýšit množství konzumovaných bílkovinných potravin přidáním ryb a masa do stravy. Mimochodem, ryby jsou zdrojem esenciálních mastných kyselin, které jsou potřebné v procesu budování a regenerace svalů. Při pravidelném tréninku vám tyto produkty pomohou získat další mikroelementy. V boji o ideální zadek hraje podstatnou roli i vláknina, která pomáhá zrychlovat metabolismus a odstraňovat z těla toxiny a odpadní látky. Nezapomeňte pít hodně čisté vody. Je lepší, když si ráno nalačno dáte sklenici teplé vody.

Pamatujte na pravidlo: V první polovině dne byste se měli snažit spotřebovat všechny komplexní sacharidy, na večer si nechat jen bílkoviny a vlákninu.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz