Jak rychle zhubnout na stehnech a lýtkách. - bedivine.cz
News

Jak rychle zhubnout na stehnech a lýtkách

pozadí příspěvku

Nadváha a nedostatek fyzické aktivity může vést ke zvětšení objemu lýtkových svalů, což může být nevzhledné a znesnadňovat výběr oblečení. V tomto článku se podíváme na několik účinných cvičení pro hubnutí lýtek, které pomohou tyto svaly zeštíhlit a zpevnit.

Ambasador zdravého životního stylu, zhubla 20 kg na správné výživě, 5 let lyžování. Má rád aktivní cestování a horolezectví.

Ambasador zdravého životního stylu, zhubla 20 kg na správné výživě, 5 let lyžování. Má rád aktivní cestování a horolezectví.

Co je potřeba ke snížení velikosti lýtek?

Velké svaly na lýtkách mohou být důsledkem nadváhy, genetiky, nesprávného tréninku nebo třeba časté chůze v podpatcích. Zmenšení velikosti lýtek a dosažení vašeho cíle štíhlejších, tónovaných nohou vyžaduje komplexní přístup, který zahrnuje správnou výživu, aerobní cvičení a cvičení lýtek.

Cvičení

Je důležité sledovat stravu a snížit příjem kalorií, začít hubnout. Je třeba dbát také na konzumaci bílkovin, které pomohou udržet svalovou hmotu a podpoří její růst.

Aerobní cvičení, jako je běh, chůze, plavání nebo jízda na kole, pomůže spalovat tuky a zrychlit metabolismus, což zase pomůže snížit velikost vašich lýtek.

Je také důležité zařadit do tréninkového programu cviky na lýtka, jako jsou lýtkové zvedání, dřepy s lýtkovými přítahy, lýtkové přítahy s činkami, jumping jacky a další. Tato cvičení vám pomohou posílit a rozvíjet vaše lýtkové svaly, dodává vašim nohám štíhlejší a tónovaný vzhled.

Pravidelně protahujte lýtkové svaly po tréninku a během dne. To jim pomůže snížit napětí a uvolnit je.

Věnujte pozornost botám. Neustálé nošení bot na vysokém podpatku může zvětšit velikost vašich lýtek. Proto se doporučuje nosit boty s plochou podrážkou nebo nízkými podpatky.

Všechny tyto metody pomohou zmenšit velikost vašich lýtek, zlepšit tvar nohou a dosáhnout požadovaných výsledků. Před zahájením nového cvičebního programu nebo změnou jídelníčku byste se však měli poradit s trenérem nebo odborníkem na výživu.

Získejte štíhlejší s tisíci našimi odběrateli! A to pomocí promo kódu BLOG získáte 70% slevu na všechna školení a tréninkové kurzy FitStars.

Správná výživa pro štíhlá telata

Důležité je dostatečně konzumovat množství bílkovin, jsou základem pro růst a regeneraci svalů. Mezi dobré zdroje bílkovin patří maso, drůbež, ryby, vejce, mléčné výrobky, luštěniny a ořechy. Měli byste také jíst dostatek komplexních sacharidů: zeleninu, ovoce, celozrnné výrobky a luštěniny.

Mělo by také kontrolovat kalorie v potravinách. Důležité je nepřejídat se a omezit konzumaci tuků a jednoduchých sacharidů: sladkosti, sycené nápoje.

Cvičení

Vyplatí se pít dostatek vody, která zajistí dobrou hydrataci, zrychlí metabolismus a zlepší vstřebávání potravy.

Pro dosažení požadovaných výsledků je důležitý individuální přístup ke stravování. Doporučuje se poradit se s výživovým poradcemvytvořit personalizovaný výživový plán, který odpovídá vašim potřebám a cílům.

Aerobní cvičení pro telata

Aerobní cvičení je jedním z nejúčinnějších cvičení pro hubnutí lýtkových svalů. Pomáhají spalovat tuky a zrychlují metabolismus, což zase pomáhá zmenšovat velikost lýtek. Nejlepší je běh nebo chůze na rotopedu. Tato cvičení pomáhají spalovat tuky, posilují lýtkové svaly a zlepšují krevní oběh, což pomáhá zmenšit velikost nohou. Plavání a cyklistika jsou skvělé pro stejné účely.

Domácí cvičení a cvičení na hubnutí lýtek

Domácí cvičení a cvičení vám také mohou pomoci dosáhnout vašeho cíle zhubnout lýtka. Zde je několik jednoduchých cvičení, které můžete dělat doma.

Stoupá na ponožkách

Postavte se rovně, chodidla od sebe na šířku ramen, poté se zvedněte na prsty a spodní část zad dolů. Opakujte cvičení 10-15krát pro 2-3 přístupy.

Kroky

Najděte si stabilní povrch, jako je žebřík nebo malá plošina, postavte se na okraj a spusťte podpatky, poté je zvedněte zpět na úroveň. Opakujte cvičení 10-15krát pro 2-3 přístupy.

Skákání na místě

Postavte se rovně, pak skočte na místě a zvedněte kolena co nejvýše. Opakujte cvičení po dobu 30-60 sekund, 2-3 přístupy.

Dřepy se zvednutím lýtek

Postavte se rovně, chodidla na šířku ramen, udělejte si dřep a poté zvedněte tělo na prsty u nohou. Opakujte cvičení 10-15krát pro 2-3 přístupy.

Houpej nohou

Lehněte si na bok, zvedněte nohu, která leží nahoře, a švihejte nahoru a dolů 10-15krát ve 2-3 sériích, poté opakujte na druhou stranu.

Tato cvičení pomohou posílit a rozvíjet vaše lýtkové svaly, spalovat tuky a zmenšit velikost lýtek. Pro dosažení maximálních výsledků se doporučuje provádět tato cvičení alespoň třikrát týdně a kombinovat je s aerobním cvičením a správnou výživou.

Co dělat po tréninku

Po procvičení lýtkových svalů byste měli provést strečink, abyste snížili napětí a urychlili zotavení. Zde je několik strečinků, které vám pomohou uvolnit lýtkové svaly po tréninku.

Natáhněte se ke zdi

Postavte se čelem ke zdi, přitáhněte k ní jednu nohu, položte ruce na zeď a poté se pomalu předkloňte, držte patu na podlaze. Držte pózu po dobu 15-30 sekund, poté opakujte na druhé noze.

Protažení nohou

Posaďte se na podlahu, natáhněte jednu nohu dopředu, poté se ohněte a snažte se dosáhnout na palec u nohy. Držte pózu po dobu 15-30 sekund, poté opakujte na druhé noze.

Protáhněte se na podložce

Postavte se na podložku nebo jiný měkký povrch, poté zvedněte jednu nohu a položte ji na koleno druhé nohy. Pomalu se předkloňte a snažte se dosáhnout na prsty své opěrné nohy. Držte pózu po dobu 15-30 sekund, poté opakujte cvičení na druhé noze.

Nezapomeňte po tréninku pít dostatek vody, abyste obnovili rovnováhu hydratace těla. Dodržujte tato doporučení a určitě dosáhnete svého!

Jak zhubnout lýtka?

Abyste zhubli v lýtkách, musíte si vytvořit kalorický deficit, věnovat se aerobnímu cvičení a pravidelně se protahovat.

Jaké cviky existují na hubnutí nohou a lýtek?

Chcete-li zhubnout lýtka, měli byste začít běhat nebo jezdit na kole. Protahovací cviky jsou také dobré pro korekci na uvolnění lýtkových svalů.

Fitness číslo 1 pro domácí použití

Naše platforma má 120+ programů a 1600+ efektivních tréninků. Vyberte si, co je pro vás to pravé, a začněte cvičit hned teď. Sleva pomocí promo kódu ČLÁNEK

Jak zhubnout telata: pravidla výživy a tréninku

Jak zhubnout telata

Každý, kdo se stará o krásu svého těla, si často kladl otázku: co dělat, aby moje nohy vypadaly štíhlejší, jak odstranit přebytečný objem z dolních nohou? Můžeme vám s jistotou říci, že to není tak jednoduchá otázka. Naše tvary, stavba našeho těla do značné míry závisí z anatomie . Nedá se s tím nic dělat. Struktura a obvod vašich lýtek závisí na tom, zda je vaše Achillova šlacha krátká nebo dlouhá. Pokud je krátká, pak budou lýtka vypadat velká, a pokud je dlouhá, pak budou vypadat užší. Nemůžeme to změnit. A tady korigovat a redukovat telata S pomocí správné výživy a sady speciálních cvičení se to zdá docela možné.

Jak jíst

Jak správně jíst, jak zhubnout telata

Přiznejme si to hned: samostatný diety na hubnutí telata neexistují. A to je přirozené. Tělo je náš celek a výživa, ať je správná nebo špatná, ovlivní všechny části našeho těla. Přísná dieta stav jen zhorší. Proto ve snaze o štíhlou postavu musíte jíst správné a zdravé.

V první řadě by měla být strava vyrovnaný . Zařazujeme sacharidy, tuky a bílkoviny. Rozhodně musíte přidat do svého jídelníčku zelenina a ovoce , které naplní tělo nezbytnými vitamíny a vlákninou.

Sacharidy může být ve formě kaší, a pokud se neobejdete bez chleba (už víte o lepku?), tak jezte celozrnné pečivo nebo pečivo bez droždí. Sacharidy dodávají našemu tělu energii a bojují s hladem.

Bílkoviny — nezbytný stavební materiál pro svaly (na toto téma máme článek). Mohou být rostlinného i živočišného původu. Hlavní je jíst libové maso – pečené, dušené nebo vařené.

Totéž platí pro zelenina . Ne všechna zelenina se dá konzumovat syrová, ale existuje mnoho úžasných receptů, které zpestří váš jídelníček a udělají z konzumace jídla každodenní svátek. Čerstvé saláty jsou nejlépe ochucené rostlinným olejem. Je to věc chuti: hodí se oliva, slunečnice, len a sezam. Do salátu není špatné přidat dýňová, slunečnicová nebo sezamová semínka. Nyní je v prodeji mnoho jídel. Doporučujeme je také přidávat do salátů nebo cereálií, protože se jedná o skutečné produkty na hubnutí. .

Nezapomínejme na čerstvé ovoce . Samozřejmě je lepší jíst ovoce podle sezóny . Pak jsou maximálně naplněné vitamíny a přinesou vám největší užitek.

Doporučujeme dodržovat základní zásady správné výživy:

  • dílčí jídla (často v malých porcích);
  • zdravé jídlo;
  • dostatečné množství tekutiny (přečtěte si více o tom, kolik vody musíte vypít);
  • poslední jídlo nejpozději 3 hodiny před spaním.

Je třeba poznamenat, že velmi často může být signálem otoku velký objem telat. Abyste zabránili zadržování vody v těle, zkuste se omezit na slaná jídla. A také jíst potraviny obsahující draslík, protože absorbuje sodík, což vede k otokům. Banány, špenát, avokádo, houby a kuřecí maso obsahují draslík.

Speciální cviky pro štíhlá lýtka

Cvičení na hubnutí lýtek

Další odpovědí na otázku, jak může dívka zhubnout v lýtkách, jsou samozřejmě speciální cviky. Tloušťka lýtek je velmi ovlivněna objemem napumpovaných svalů vlivem tréninku. Pokud tedy nechcete být majitelem objemných holení, dodržujte tato tréninková doporučení:

Kategoricky NEVHODNÝ:

  • Posilovací cvičení na strojích
  • Stepperová cvičení
  • Běh na běžeckém pásu do kopce
  • Časté nošení podpatků – zkracuje Achillovu šlachu a ovlivňuje objem

Pamatujte: žádná odporová cvičení!

Správné cviky pro lýtka:

  • Běh na dlouhé vzdálenosti až 50 minut. Nejlépe několikrát týdně
  • Step — aerobik. Zvedne vám náladu a tonus po celém těle.
  • Protahovací cvičení. Jóga, Pilates. Díky tomu budete flexibilní a vaše svaly pružnější.
  • Chůze na plochém běžeckém pásu s neustálými změnami tempa. Procvičí svaly nohou, ale nevytvoří objem.
  • Lezecké cvičení: skákání s nohama na rukou. Perfektní cvičení nohou.
  • Rotoped bez odporu. Udělá vaše nohy krásnými
  • Plavání. Rovnováha ve všem. Cvičení, relaxace a pohoda

Masáž a zábaly na bázi medu pomohou zeštíhlit a pružit lýtka. Variace mohou být velmi odlišné: med + hořčice, med + mořská sůl, med + rostlinný olej.

No, vždy se pamatuj na úsměv. Dělejte vše s radostí a potěšením.

Přejeme všem zdraví, dobrou náladu a dobrou náladu!

Viz také:

  • Jak zhubnout po 40
  • FitCurves 30denní plán řízení hmotnosti
  • Metody pro urychlení metabolismu pro ženy

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz