Jak rychle zhubnout na stehnech za 1 den. - bedivine.cz
News

Jak rychle zhubnout stehna za 1 den

Mnoho lidí je nespokojeno se svými žábami, které při sebemenším pohledu na ně vyvolávají zuřivou nenávist a zklamání. Naneštěstí dívky místo toho, aby začaly hubnout, upadají do deprese, čímž nabírají nová kila navíc. Pojďme se zamyslet nad tím, jak se těchto nepříjemných stehen, která se třesou při každém dalším kroku, zbavit.

Jak zmenšit boky
Získejte konzultaci

Nabízíme ponořit se do světa fitness tance, zbavit se stresu a zhubnout návštěvou našeho klubu v čase, který vám vyhovuje

Získejte 100% slevu

Nejprve musíte porozumět terminologii. Není jisté, proč se slovo „stehna“ spojovalo s nadměrným procentem tuku. V 19. století to bylo zcela neškodné slovo pro stehno. Dnes nejčastěji říkají: Lyashki, ale o to nejde. Faktem je, že na stehně jsou dvě celé svalové skupiny a každá dívka si slovo „stehna“ spojuje jinak. V některých případech to znamená tuk na hamstringech, v jiných je to v oblasti kvadricepsu (vpředu). Naštěstí, nebo bohužel, tuky neumí spalovat lokálně, následkem čehož ať děláte, co děláte, nohy začnou hubnout všude, takže přesnou definici slova – stehna nehledejte.

V podstatě řečeno, naším cílem je nahradit tuk svalovým vláknem. Nebojte se, vaše nohy z toho nebudou vypadat odvážněji, naopak získáte sportovní, štíhlé nohy. Obecně platí, že tuk ze stehen začne mizet pouze s integrovaným přístupem k problematice spalování tuků. Důležitým faktorem je také použití speciálních cviků, kterým se budeme věnovat níže. Pokud se navíc chcete stát majitelkou štíhlých nohou, potřebujete pořádnou rozcvičku. Tento proces nutí pracovat téměř atrofované svaly stehen, které již otekly tukem. Dobré zahřátí je připraví na následnou práci, v důsledku čehož se vývoj svalových vláken několikrát zrychlí.

Vyplňte formulář, získejte výsledky testů a získejte bonus!

předchozí
Dalším
Výsledek

Chcete-li získat konzultaci!
Fitness Old-Gym

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Přihlaste se a získejte konzultaci!
Fitness Old-Gym

Kliknutím na „Odeslat“ souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů

Zahřívací komplex

1. Lýtkové svaly.

I přesto, že lýtkové svaly nepatří mezi tzv. lýtkové svaly, je potřeba je stále zahřívat. Faktem je, že provádění různých cvičení na zadní stranu stehna aktivně zapojuje lýtka do práce. Proto je musíme připravit na nadcházející zátěž.

Postavte se na okraj nízké plošiny s prsty na nohou nasměrovanými dopředu. Umístěte nohy o něco užší, než je šířka ramen. Narovnejte záda. Bez ohýbání kolen spusťte paty dolů. Měli byste cítit silné statické napětí v hlezenním kloubu. Zůstaňte dole po dobu 8-10 sekund. Nezapomeň dýchat. Poté se zvedněte a po 15-20 sekundách odpočinku proveďte nový přístup. Počet takových sad by se měl pohybovat v rozmezí 3-4.

2. Quadriceps.

Postavte před sebe židli.

Postavte se vedle něj s nohama o něco užšími než ramena. Uchopte se jednou rukou za záda, jak je znázorněno na obrázku. Ohněte nohu v koleni a volnou rukou začněte vytahovat holeň nahoru. Zároveň se ujistěte, že kyčle zůstávají nehybné.

V kritickém bodě vydržte 8-10 sekund a poté vyměňte pracovní nohu.

3. Biceps femoris.

Posaďte se na židli. Narovnejte páteř. Zvedněte jednu nohu, jak je znázorněno na obrázku. Věnujte pozornost tomu, aby špička nohy směřovala nahoru (je lepší zkusit ji nasměrovat blíže k sobě) a ne dopředu. Takto bude lýtkový sval interagovat s hamstringy. Pohyb se provádí podle již známého vzorce: 8-10 sekund vrcholné kontrakce a výměna pracovní nohy.

Přečtěte si více o Pilates zde
Cvičení na stehna

1. Rotace pánve vleže.

Tento pohyb kromě kvadricepsu zapojuje břišní svaly. Proto by se měl provádět na začátku tréninku. Není žádným tajemstvím, že v jakékoli verzi dřepů fungují břišní svaly jako stabilizátor, což znamená, že nám jejich zahřátí neublíží.

Lehněte si na zem zády. Pokrčte kolena do pravého úhlu. Natáhněte ruce podél trupu, dlaněmi dolů. Věnujte pozornost ilustraci, prsty u nohou jsou mírně staženy dozadu. Zhluboka se nadechněte a staticky napněte břišní svaly. Okamžitě se začněte otáčet na stranu. Pohybuje se pouze spodní část trupu a nohy. Pánev a kolena jsou při tomto pohybu jeden celek, tedy vykonávají koordinovanou práci. V kritickém bodě se bez pauzy začněte vracet.

Proveďte 3-4 sady po 10-12 otáčkách v každém směru.

2. Sumo dřepy.

Můžete jej provádět jak s činkami, tak s činkou. První projektil je držen na pažích dolů, druhý — na trapézu pomocí rukou. Postavte se rovně s narovnanou páteří. Roztáhněte nohy co nejdále od sebe a otočte prsty ven. Nasměrujte svůj pohled dopředu.

Pomalým, kontrolovaným pohybem se začněte spouštět dolů a pokrčte kolena. V tomto případě by měla být pánev vytažena dozadu, jako byste se snažili posadit. Samozřejmě reflexivně začnete naklánět trup dopředu – a to je normální. Nejnižší bod je označen tak, že stehna jsou téměř rovnoběžná s podlahou. Bez pauzy se tlačte nahoru a provádějte opačné pohyby: posuňte pánev dopředu a narovnejte tělo.

Proveďte 3-4 pracovní sady a několik zahřívacích sérií. Rozsah pracovních opakování: 12-15. Není nutné používat pracovní hmotnost. Pro začátek můžete dřepovat bez závaží. Při každém dřepu bude stačit zvedat ruce před sebe.

3. Zvednutí nohou vleže na boku.

Hlavní zátěž zde vykonávají kvadricepsy a hýžďové svaly, které nohu abdukují. Na první pohled se může zdát, že technika je celkem jednoduchá, ale v praxi není možné provést zdvih správně napoprvé.

Lehněte si na zem na bok. Natáhněte spodní ruku dopředu a položte si na ni hlavu. Narovnejte nohy tak, aby byly v jedné linii s trupem. Dlaň druhé ruky by měla být umístěna na podlaze před hrudníkem — to vám umožní udržet rovnováhu při provádění pohybu.

Při novém výdechu začněte zvedat nohy nahoru. Zároveň si představte, že jsou jediným celkem, to znamená, že je máte zakázáno pohybovat samostatně. Pokuste se zůstat v kritickém horním bodě po dobu 2-3 sekund. Dále vraťte nohy pod kontrolu a zároveň se nadechujte. Bez pauzy začněte s novým opakováním. Po sérii 10-12 pohybů se otočte na druhou stranu. Pokud jde o přístupy, musí být alespoň tři.

Jak odstranit žáby za 1 den

Jak odstranit žáby za 1 den, preferujte zeleninové

Mnoho žen a někdy i velmi mladých dívek se zajímá o otázku: jak odstranit tuk ze stehen? Faktem je, že tato zóna je náchylná k hromadění tukové tkáně samotnou „ženskou přirozeností“. Navrhujeme, abyste se s tímto nepříjemným problémem vyrovnali — níže uvedené metody vám s tím pomohou.

Správná strava vám pomůže odstranit tuk ze stehen

Abyste si dali nohy do pořádku, musíte přehodnotit svůj výživový plán. Odborníci na výživu doporučují vytvořit malý kalorický deficit — s pravidelnou fyzickou aktivitou to nebude obtížné. Počítejte si kalorie – mělo by jich být méně, než vydáte (speciální tabulky vám pomohou zhruba určit vaše náklady na energii).

Strava musí obsahovat bílkoviny rostlinného a živočišného původu (mořské plody a ryby, libové drůbež a maso, nízkotučné sýry, tvaroh a mléčné výrobky, dále vaječné bílky a luštěniny). Nezapomínejte na zdravé komplexní sacharidy získané ze zeleniny a ovoce. ale jednoduché sacharidy (cukr, výrobky z prvotřídní mouky atd.) budou muset být vyloučeny. Každý den je potřeba vypít dostatek neslazené a nesycené tekutiny. Co se týče tuků, doporučuje se dát přednost rostlinným olejům.

Cvičení vám pomůže odstranit tuk ze stehen

V boji za krásné nohy nesmíme zapomínat na fyzickou aktivitu. Běh přispívá k procesu zbavování se tuku na stehnech — lze jej provozovat na ulici i doma (v druhém případě se však bez běžeckého pásu neobejdete).

Skákání přes švihadlo má také své výhody. Představujeme vám jednu z možností takového školení.

1. Skákejte, střídejte pravou a levou nohu, přitom zvedněte kolena do úrovně pasu.
2. Skok na dvě nohy.
3. Střídejte skoky, sevřete nohy k sobě a roztáhněte je na šířku ramen.

Dobré výsledky vykazují i ​​dřepy bez závaží. Cvik je nutné provádět v různých verzích – s nohama u sebe, rozkročenými na šířku ramen, s chodidly vytočenými ven (jako baletka).

Pressoterapie pomůže odstranit tuk ze stehen

Jak odstranit tuk ze stehen za 1 den

Presoterapie nebo pneumomasáž – tato procedura může vrátit krásu i ženským nohám. Je založen na nárazu stlačeného vzduchu přiváděného přes speciální oblek včetně kalhot a bundy. Díky tomuto efektu dochází k aktivní masáži problémových partií, odbourávání tukových usazenin, odstranění přebytečné mezibuněčné tekutiny a zvýšení tonusu pokožky. Jedna procedura nahradí asi 30 sezení obvyklé manuální masáže.

Vodní aerobik pomůže odstranit tuk ze stehen

Vodní aerobik dokáže výrazně zlepšit tvar vašich nohou – tento systém cvičení ve vodě téměř zdvojnásobuje spotřebu kalorií, zatímco zátěž na klouby a páteř naopak klesá. Navíc během tréninku neustále dochází k masáži těla, která stimuluje proces hubnutí.

Zábaly pomohou odstranit tuk ze stehen

Zábaly urychlují krevní oběh, odbourávají tuk, odstraňují toxiny a zlepšují tón pleti. Před zákrokem si dejte teplou sprchu a vydrhněte problémovou oblast. Naneste složení dle vlastního výběru na vyčištěnou pokožku, zabalte nohy do fólie (do spirály) a odpočívejte pod dekou (30-60 minut). Poté kompozici opláchněte a aplikujte přípravek proti celulitidě. Délka kurzu zábalů je 2-3 týdny (procedury provádějte každý druhý den).

Zabalit recepty

Smíchejte tekutý med nahřátý ve vodní lázni s éterickými oleji (můžete použít citron, rozmarýn, grapefruit) a naneste na nohy. Na 2 polévkové lžíce. medu budete potřebovat 4-5 kapek oleje.

• Zábal z modré hlíny

Modrý jíl nařeďte vodou zahřátou na 40 °C a poté naneste krémovou směs na nohy.

Smíchejte kávovou sedlinu s esenciálními oleji z jalovce, fenyklu nebo pelargónie a aplikujte na problematické místo.

Jak odstranit tuk ze stehen? Doufáme, že jsme vám dali odpověď. Nezapomeňte, že nejlepších výsledků se zpravidla dosáhne kombinací různých prostředků.

Líbil se vám článek? Sdílejte odkaz!

Co jiného číst

kak-ubrat-grudnoj-zhir-u-muzhchin-bystro_1.jpg

Jak rychle zhubnout prsní tuk u mužů

kak-ubrat-zhir-s-grudnyh-myshc-parnju_1.jpeg

Jak odstranit tuk z prsních svalů pro chlapa

kak-ubrat-zhivot-v-domashnih-uslovijah_1.jpg

Jak odstranit břišní tuk doma

kak-pohudet-na-vode_2.jpg

Jak zhubnout na vodě

kak-ubrat-zhivot-zhenshhine_3.jpg

Jak odstranit břišní tuk pro ženu

kak-ubrat-popu-i-ljashki_3.jpg

Jak odstranit zadek a stehna

Nové zajímavé články

  • Recept na čaj na hubnutí
  • Dietní menu Maggi
  • Cvičení na páteř
  • Vitamíny pro snížení tělesné hmotnosti
  • Mkts pro hubnutí
  • Doplatek za nadváhu zavazadel v letadle
  • Kefírová dieta s Larisa Valley

Nejoblíbenější

Recepty na nízkokalorické pokrmy na hubnutí

Nízkokalorické recepty na hubnutí Zjistěte ty nejzajímavější recepty, které vám pomohou pochutnat si a zároveň zhubnout.

Běháním pro hubnutí Kolik byste měli denně běhat, abyste zhubli? Odpovědi na tuto a další otázky v tomto článku.

Doporučení pro správnou výživu Rady výživových poradců, jak správně jíst, abyste se cítili dobře a udrželi si váhu.

Jaké ovoce rychle a efektivně spaluje tuky?Některé druhy ovoce pomáhají bojovat s kily navíc. Vy jste nevěděl? Tak si to přečtěte!

Cvičení pro zvětšení poprsí doma Mnoho dívek sní o zvětšení svého poprsí. Jak to udělat doma a bez chirurgických zákroků? Pojďme číst!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz