Jak rychle zhubnout o 10 kg za 15 dní. - bedivine.cz
News

Jak rychle zhubnout o 10 kg za 15 dní

Dieta 15 kg za 10 dní. Ukázkový dietní jídelníček „zhubněte 15 kg za měsíc“

Dietní menu, které vám umožní zhubnout 15 kg za měsíc, může být dvou hlavních typů. Za bezpečnou lze nazvat první verzi takové diety, kdy se klasické menu střídá s půstovými dny. Druhá možnost zahrnuje prudké snížení denního kalorického příjmu po celých 30 dní diety. Jak taková strava ovlivní zdraví, nelze předvídat. Mohou ji praktikovat lidé ve výborném zdravotním stavu a netrpící obezitou.

Dieta mínus 20 kg za 20 dní. Dietní menu „Minus 20 kg za 20 dní“

Podrobný dietní jídelníček mínus 20 kg za 20 dní může vypadat takto:

  • 1-4 dny. Snídaně: nízkotučný tvaroh — 150 gramů, jablka, nejlépe ne červená, 200 gramů, zelený čaj bez cukru. Oběd: vařená kuřecí prsa — 200 g, vařená nebo dušená rýže — 100 g, salát z jednoho rajčete a okurky, s petrželkou, koprem a lžičkou rostlinného oleje, mléka nebo kefíru. Večeře: zrušena. Pokud se objeví silný hlad, můžete vypít sklenici nízkotučného kefíru.
  • 5-8 dní. Snídaně: zrušeno. V případě silného hladu můžete vypít pouze šálek zeleného čaje bez cukru. Oběd: vařená libová ryba -200 g, pohanka — 150 g, vejce natvrdo, zelený čaj. Večeře: salát z jednoho rajčete a obyčejného zelí. Salát můžeme dochutit lžičkou citronové šťávy.
  • 9-12 dní. Snídaně: salát z čerstvé okurky – 200 g s přidáním 1 lžičky. rostlinný olej a citronová šťáva, čaj bez cukru. Oběd: zrušen, místo toho můžete vypít sklenici vody. Večeře: vařená nebo dušená kuřecí prsa – 150 g, vařené fazole – 200 g.
  • 13-16 dní. Snídaně: nízkotučný tvaroh – 200 g, zelený čaj bez cukru. Oběd: vařená brokolice – 200 g. Večeře: zrušeno. Pokud máte velký hlad, můžete sníst jedno zelené jablko nebo vypít sklenici vody s citronovou šťávou.
  • 17-20 dní. Snídaně: zrušeno. Místo toho, pokud máte velký hlad, můžete vypít jednu sklenici teplého mléka. Oběd: vařená ryba – 200 g, okurkový salát s bylinkami a citronovou šťávou. Večeře: vařená rýže — 200 g, rajčatový salát s bylinkami a citronovou šťávou.

Dieta mínus 15 kg za 2 týdny. Jak zhubnout 15 kg za 1 nebo 2 týdny

Dieta mínus 15 kg za 2 týdny. Jak zhubnout 15 kg za 1 nebo 2 týdny

Zhubnout 15 kg za méně než měsíc není snadný úkol. Za prvé, vše závisí na vaší počáteční hmotnosti. Čím více překročí optimální postavu, tím snadněji se zbavíte 15 kg. Za druhé je to pro tělo kolosální zátěž. Koneckonců, přebytek se nahromadil po dlouhou dobu a náhlá ztráta hmotnosti přepne tělo do režimu „boje o přežití“. Pokud chcete zhubnout 15 kg za několik týdnů, je třeba zvážit šest hlavních bodů:

  1. Budete muset držet velmi přísnou dietu. To může mít extrémně negativní dopad na práci kardiovaskulárního a endokrinního systému, gastrointestinálního traktu (zejména pokud máte chronická onemocnění) a metabolické procesy.
  2. V podmínkách takového dietního stresu se metabolický proces v těle zpomalí, z čehož v budoucnu riskujete, že se začnete zotavovat i z neškodné zeleniny.
  3. Hubnete ne na úkor tělesného tuku, ale na úkor svalů. Výsledkem takového hubnutí je ochablá kůže.
  4. Fyzická aktivita je něco, bez čeho se během nouzového hubnutí neobejdete. V opačném případě nebude dosaženo požadovaného účinku. Nízkokalorická dieta v kombinaci s vyčerpávajícím cvičením však může způsobit vyčerpání organismu. S fyzickou aktivitou to proto nepřehánějte. Zapojte se co nejvíce. Pokud z toho či onoho důvodu nemůžete cvičit, snažte se co nejvíce chodit.
  5. Maximální rychlost ztráty tukových zásob za den je 200 g. Tohoto výsledku lze dosáhnout hladověním nebo konzumací nejvýše 500 kalorií za den. Můžete tak zhubnout 1 kg tuku za týden.
  6. Ztráta ne více než 3 kg za měsíc je považována za neškodnou pro tělo. Pokud mluvíme o 15 kg za jeden nebo několik týdnů, pak bude mít takové hubnutí extrémně negativní dopad na vaše zdraví.

Dieta mínus 15 kg za týden. Obecná pravidla a principy

Aby přísná dieta na hubnutí přinesla výhody v podobě shozených kilogramů, musíte dodržovat pravidla. Jakýkoli výživový plán musí být sestaven správně a jídelníček musí být vyvážený. Pouze v tomto případě nadváha zmizí kvůli ztrátě tukových zásob a všechny orgány, navzdory stresu, budou plně fungovat.

Stravovací chování, které každá přísná dieta zajišťuje, vede k rychlému hubnutí: odborníci na výživu tvrdí, že v průměru můžete zhubnout 3 až 7 kilogramů za týden, za měsíc může toto číslo dosáhnout až 15. Ovšem za předpokladu, že budou dodržována všechna doporučení. Ve skutečnosti jsou zde:

  1. Aby vám dobře fungoval metabolismus a kvůli tuku se hublo, měli byste vypít alespoň 1,5 litru vody. Ostatní nápoje se neberou v úvahu: čaj, káva, džusy atd.
  2. Měli byste jíst malé porce a do svého jídelníčku zařadit svačiny. Denně by mělo být alespoň 5 jídel.
  3. Poslední jídlo se užívá nejméně 3 hodiny před spaním.
  4. Úplné odmítnutí sladkostí a pečiva.
  5. Omezte příjem soli.
  6. Nepřekračujte svůj denní příjem kalorií. Za den můžete zkonzumovat ne více než 1 tisíc kilokalorií.
  7. Pokud neexistují žádné kontraindikace, přidejte fyzické cvičení.

Mínus 27 kg za 3 týdny. Pravidla a princip fungování

Po dobu tří týdnů, to je délka diety, smíte jíst trochu kefíru, kuřecí maso, vývar, vejce a pár šálků černé kávy bez cukru. To je vše. Denní menu se nemění. Jídlo by mělo být přijímáno třikrát denně. Jakékoli jiné nápoje než káva, stejně jako omáčky, máslo, chléb, jsou zakázány. Nemůžete jíst ani ovoce a zeleninu. Doporučuje se pít čistou vodu bez plynu nebo přísad, aby se produkty rozkladu a toxiny rychle vyplavily z těla. Sůl je vyloučena, stejně jako ostatní koření, bylinky a všechny druhy koření.

Z hlediska askeze a strnulosti nemá taková strava obdoby, připomínající přísný režim pracovníků vesmírných stanic. To má významnou výhodu. Jednoduché, skrovné jídlo v minimálním množství pomáhá snížit objem žaludku a snížit chuť k jídlu. Hubnoucí si během pár dní zvykne a přestane chtít cokoliv jiného. Nemusíte pokaždé vymýšlet nové menu a nemusíte dlouho vařit. Potřebné výživné potraviny jsou vždy po ruce, a proto se lze vyhnout zbytečným myšlenkám na jídlo.

Proteinové jídlo s téměř úplnou absencí tuků a sacharidů mění metabolismus. Po vyčerpání veškerého glykogenu z jater, zbaveného jiných zdrojů energie, začne tělo odbourávat vnitřní zásoby. Maso a vejce zpomalují spotřebu svalové hmoty, takže se využívá tuk a výsledek je patrný během několika dní. Objemy těla rychle klesají. Dieta proto přitahuje lidi, kteří mají značnou zásobu kil navíc: od 10 a výše.

Cvičení by mělo být odloženo, když držíte dietu. Není nutné sedět na jednom místě. Je užitečné chodit a jen se hodně pohybovat, aniž byste se zatěžovali tréninkem. Jednoduše pro ně není k dispozici žádná energie. V případě potřeby můžete užívat vitamínové a minerální komplexy. Pomohou vám udržet normální zdraví.

Mínus 27 kg za 3 týdny. Pravidla a princip fungování

Dieta -10 kg za 7 dní. Nejlepší a nejúčinnější diety na 7 dní s výsledkem mínus 10 kg, recenze hubnoucích a názory lékařů

Existuje mnoho typů výživových programů. Neexistuje však žádná jasně správná a účinná strava po dobu 7 dnů s mínus 10 kg, jejíž recenze jsou výhradně pozitivní. Je to dáno tím, že každému vyhovuje něco jiného. Dá se říci, že konkrétní dietní plán je pro vás vhodný, pokud při jeho dodržování snadno zvládnete každodenní činnosti stejně jako před změnou jídelníčku.

Dieta -10 kg za 7 dní. Nejlepší a nejúčinnější diety na 7 dní s výsledkem mínus 10 kg, recenze hubnoucích a názory lékařů

Diety mínus 10 kg týdně – hubnutí moudře

Při výběru rychlé a účinné diety, jak zhubnout 10 kg za 7 dní doma, se poraďte s odborníkem. Projděte si komplexní vyšetření a nechte si vyšetřit krev. Získáte tak všeobecný přehled o svém zdraví. Důležité je také identifikovat nebo eliminovat možné komplikace v závislosti na volbě konkrétního programu na hubnutí.

Pamatujte, že při 7denní dietě jde o velmi velký úbytek hmotnosti. Zdravé hubnutí znamená zhubnout 3-4 kg za měsíc.

  • výběr zdravých potravin;
  • pravidelná jídla až 5krát denně;
  • odmítnutí jídla 2 hodiny před spaním.

Lékařská dieta (č. 8)

Cílem léčebného výživového programu je udržet optimální rovnováhu všech živin. Nejprve je vhodné vypočítat skutečnou spotřebu energie, snížit ji o cca 1500–2000 kJ. K dalšímu poklesu energie dochází při další stagnaci hubnutí.

Lékařský dietní plán se běžně používá k léčbě obézních lidí, proto je nejlepší probrat jeho dodržování s lékařem nebo odborníkem na výživu.

  • libové maso;
  • plody;
  • zelenina;
  • fazole;
  • nízkotučné mléko, mléčné výrobky;
  • celozrnný chléb;
  • rostlinné oleje;
  • nízkoenergetické nebo neenergetické nápoje.
  • jednoduché sacharidy: sladkosti všeho druhu;
  • uzené výrobky;
  • vejce (povoleno v omezeném množství);
  • smažená, tučná jídla;
  • alkohol;
  • energetické nápoje.
  • Snídaně: celozrnný chléb, sýr Eidam, salát.
  • 1. odpolední svačina: ovoce.
  • Oběd: hovězí maso, máslo, rýže, zelenina.
  • 2. odpolední svačina: zelenina.
  • Večeře: tuňák, těstoviny, zelenina.
  • 2. večeře: ovoce.

Na základě tohoto příkladu je sestaven týdenní dietní plán; 7 kg za týden je maximální možný úbytek hmotnosti.

Dieta na semaforu – jednoduché hubnutí bez půstu

Princip léčebného schématu stravy je také základem diety na semaforu. Produkty jsou zde rozděleny do 3 skupin (barvy):

Zelená (povolená) skupina:

  • ryby;
  • pohanka;
  • nízkotučné mléčné výrobky;
  • zelenina;
  • plody;
  • rostlinné oleje.

Žlutá (omezená) skupina:

  • hotové omáčky;
  • sušené ovoce;
  • sýry;
  • tvaroh;
  • těstoviny.

Červená (zakázaná) skupina:

  • pečení;
  • sladkosti;
  • tučné potraviny;
  • alkohol;
  • soda;
  • syrové mléko;
  • Fast Food.

Dieta na 7 dní z fazolí

Tato dieta na 7 dní mínus 10 kg váhy nezajistí, ale s intervalovým opakováním bude účinná. Jeho objevitelem byl James Skates z Anglie, který denně zkonzumoval 2 konzervy fazolí v rajčatové omáčce. Po 1,5 roce se mu podařilo zhubnout z neuvěřitelných 133 kg na 95 kg.

Příklad použití fazolí:

  • Bílá odrůda je vhodná do polévek.
  • Konzervované fazole jsou dobrým obědem.
  • Jako příloha jsou ideální červené a strakaté odrůdy.
  • Mungo fazole se šťavnatými výhonky budou vhodným doplňkem salátů a asijských jídel.

100 g fazolí obsahuje pouze 1000 kJ.

Dieta -10 kg za 7 dní. Nejlepší a nejúčinnější diety na 7 dní s výsledkem mínus 10 kg, recenze hubnoucích a názory lékařů

Vojenská dieta na 7 dní

Podle recenzí je to nejúčinnější dieta na týden; mínus 10 kg za 7 dní je nepravděpodobný výsledek. Ale po opakování kurzu je tento efekt docela reálný.

Vojenská dieta slibuje rychlé hubnutí. Doporučené produkty se konzumují 3 dny. Kurz se opakuje po 4denní přestávce.

  • Snídaně: grapefruit, celozrnný toast s 2 polévkovými lžícemi. l. arašídové máslo, horký nápoj (čaj nebo káva).
  • Oběd: Celozrnný toast s tuňákem.
  • Večeře: 90 g masa, jablko, zelené fazolky, banán.
  • Snídaně: celozrnný toast, vejce, teplý nápoj.

Líbil se vám článek? Přihlaste se k odběru kanálu, abyste byli informováni o nejzajímavějších materiálech

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz