Jak snížit pas a zhubnout v žaludku. - bedivine.cz
News

Jak zmenšit pas a zhubnout břišní tuk

Navzdory všeobecnému přesvědčení se krása ženského těla neměří v kilogramech, ale závisí na ladných křivkách postavy a úspěšné kombinaci proporcí. Ženskost ladných postav je zdařile zdůrazněna tenkým pasem, což je také hlavní předností modelek. Otázka, jak zmenšit pas, se stává obzvláště aktuální s příchodem jara a léta, kdy přichází čas na přiléhavé oblečení a plavky.

TOP 7 nepřátel hubeného pasu

Odstraňte tuk

Následující faktory negativně ovlivňují tuto oblast těla:

  • Poruchy v gastrointestinálním traktu. Nadýmání, onemocnění jater, zácpa – opticky zvětší oblast břicha, překypuje přebytečnými plyny, odpady a toxiny.
  • Sedavé zaměstnání. Průměrná pracovní doba je 8 hodin. Po celou tuto dobu je oblast břicha stlačena, což přispívá k hromadění podkožního tuku.
  • Hormonální nerovnováha. V podmínkách nadbytku nebo nedostatku hormonů tělo zažívá silný stres a začíná přibírat na váze. O nedostatku či přebytku hormonů se žena může dozvědět pouze darováním krve.
  • Shrbená záda. Deformované držení těla uvolňuje břišní svaly, čímž se postupně „rozmazávají“ a zvětšují se.
  • Špatná výživa. Přejídání, konzumace trans-tuků, sycených nápojů, moučných výrobků – přispívají k obezitě, poruchám metabolismu, zdravotním problémům. To vše okamžitě zvětšuje objem těla.
  • Dehydratace těla. Doporučený příjem čisté vody za den je 2,5-3 litry. Zároveň to nenahradí čaj, kompot, káva, soda. Tělo s pocitem nedostatku vody zapíná speciální režim, který zadržuje vlhkost v těle. V důsledku toho celé tělo včetně oblasti pasu otéká a nadýmá se z přebytečné vlhkosti.
  • Stres. Nedostatek spánku, nervózní práce, stavy deprese a deprese vyvolávají konzumaci sladkých sacharidových potravin. Konzumace vysoce kalorických potravin v krátké době ovlivňuje váš vzhled a zvětšuje objem různých částí těla.

K štíhlému pasu je proto potřeba upravit jídelníček, denní režim, osvojit si zdravé návyky a dopřát si pravidelnou pohybovou aktivitu. Podívejme se na každý z těchto bodů podrobněji.

Krásná postava a strava

Chcete-li odstranit další centimetry, musíte snížit počet kalorií spotřebovaných denně. Budete se muset vzdát častých svačin mezi obědem, snídaní a večeří v podobě čaje se sušenkami a sladkostmi. Měli byste věnovat pozornost množství jídla snědeného najednou. Když se přejídáte, tělo nestihne zpracovat velké množství potravy a ta se ukládá v oblasti pasu.

rychle

Neměli byste však držet přísnou dietu. Když se tělo rychle zbaví nadváhy, zažije stres a bude chtít doplnit ztracené zásoby a odložit je na „deštivý den“. Chovatelé hospodářských zvířat tento efekt znají a před porážkou, aby zvíře rychleji přibralo na váze, mu dají několik hladových dní a poté mu opět dají potravu. Tím se spustí obranný mechanismus těla. Ukládá tuk ve dvojnásobném množství.

Pokud ze svého jídelníčku odstraníte trans-tuky, rychlost hubnutí se zvýší o 30 %. A po 2-3 měsících to bude nová velikost oblečení, o 10 cm menší než ta předchozí.

Trans-tuky narušují metabolismus, přispívají ke vzniku srdečních a cévních onemocnění, způsobují cukrovku a obezitu. Nacházejí se především v následujících produktech: margarín, rafinovaný rostlinný olej, palmový olej, hranolky a hranolky, krekry, popcorn, máslo z obchodu, koláče, čokoláda a většina zpracovaných potravin.

Normalizace fungování gastrointestinálního traktu pomůže dívce snížit tukové zásoby v břišní oblasti. K tomu zvyšte denní příjem potravin bohatých na vlákninu a vypijte alespoň 2,5 litru čisté vody. Také ve stravě se zvyšuje podíl čerstvé zeleniny, salátů, ovoce a syrové zeleniny — mrkev, zelí, celer.

Břišní vakuum

Břišní svaly můžete napumpovat, aniž byste museli chodit do posilovny, pomocí jednoduché techniky: zatáhněte břicho co nejvíce dovnitř, zůstaňte v této poloze po dobu 5–10 sekund a poté se uvolněte. Stažení břicha namáhá svaly trupu a vytváří půvabnou siluetu zvanou „přesýpací hodiny“.

Dobré návyky

Zdravé návyky, které vám pomohou zhubnout:

  • Pomalé žvýkání umožňuje žaludku cítit se plný a spokojený, protože trvá dlouho, než se naplní.
  • Spánek od 9:6 do XNUMX:XNUMX pomáhá tělu produkovat hormony, které potřebuje, včetně hormonu štěstí. Výsledkem je, že chuť k jídlu klesá po celý den, což vám umožňuje zhubnout bez dalšího úsilí doma.
  • Fyzická aktivita 10 minut po jídle usnadní trávení potravy a zabrání ukládání přebytečných kalorií v trupu a stehnech.

Při získávání zdravých je také dobrý nápad zbavit se špatných návyků: pití alkoholu, „stresové jedení“, pití sladké limonády.

Cvičení

K získání elegantního pasu přispívá pravidelný trénink, napětí svalů trupu a různé druhy kardio cvičení.

cvičení

Cvičení střední části těla:

  • Rozhoupejte se nohama. Musíte ležet na pravé straně s rukama a nohama nataženými v jedné linii. S ohnutou pravou paží spočívají na podlaze a jejich levá noha se houpe rovnoběžně s podlahou. Noha se neohýbá, palec se natahuje nahoru. Po 45 švihech se převrátí na levý bok a provedou stejný cvik s pravou nohou. Celkem musíte provést 3 přístupy.
  • Poloviční most. Ve výchozí poloze musíte ležet na zádech na podlaze a házet nohy až do poloviny holení na nedalekou pohovku. Úhel, který svírají kolena, by měl být 90 stupňů. Položte ruce na podlahu, zvedněte trup a zadek co nejvíce nahoru, přičemž pociťujte silné svalové napětí. Tento pohyb se opakuje 20–25krát pro 3 přístupy.
  • Předklony s činkami. Musíte se postavit rovně a vzít si činku o hmotnosti 2–3 kg. Nohy jsou umístěny o něco širší než je šířka ramen. Předkloňte se s činkou tak, aby bylo cítit maximální napětí v trupu a hýždích. Celkem je provedeno 25 ohybů ve 3 přístupech.

Chcete-li trvale odstranit tuk a zbavit se „záchranného lana“ v oblasti trupu, mezi vaše pravidelné návyky patří každotýdenní kardio cvičení: běhání, plavání nebo skákání přes švihadlo. Stačí je provádět 2–4krát týdně, pak bude efekt hubnutí stabilní a dlouhodobý.

Běháním se spálí asi 1–600 kalorií za 700 hodinu. První výsledky se proto dostaví do týdne. Tempo běhu není rychlé, ale celkem pohodlné. Při běhání pijte až 500 ml vody po malých doušcích, abyste pomohli tělu očistit se od odpadu a toxinů a odstranit je potem.

Skákání přes švihadlo vám pomůže zbavit se celulitidy a zpevní váš trup a stehna. Jejich trvání by však mělo být alespoň 25–35 minut. Během této doby tělo ztratí asi 400–450 kalorií.

Plavání spálí 300 až 650 kalorií za hodinu. Cvičí pánevní a břišní svaly, narovnává držení těla, posiluje břišní svaly.

Když přemýšlíte, jak snížit svůj pas, musíte být připraveni změnit svůj jídelníček, denně cvičit a získat zdravé návyky. Kosmetická opatření v tomto případě nepomohou, musíte na sobě pracovat dlouho.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz