Jak zhubnout v posilovně za 2 měsíce. - bedivine.cz
News

Jak zhubnout v posilovně za 2 měsíce

„Tady nejsou jednoduché cesty“: tělocvičny zažívají sezónní příliv lidí, kteří chtějí zhubnout

Fitness trenéři řekli, zda je možné zhubnout za dva měsíce

depositphotos

Do léta zbývají necelé dva měsíce a mnoho Rusů se obává o stav svého těla. Podle pozorování kondičních trenérů v dubnu tradičně stoupá návštěvnost posiloven, která s nástupem léta mizí. Gazeta.Ru zjišťovala, zda není příliš pozdě začít hubnout do léta, jaké tréninky je nejlepší zvolit a kolik kilogramů můžete během této doby zhubnout.

Tělocvičny ve velkých městech jsou vyprodané. Lidé se začali aktivně připravovat na léto v naději, že před začátkem plážové sezóny shodí pár kilo navíc. Vrchol podle osobního trenéra World Class Skolkovo Stanislava Bogomolova připadá právě na duben. Na recepci jsou obrovské fronty lidí, kteří chtějí trénovat, a zpravidla jen drahé kluby mají limity na počet návštěvníků. Nyní můžete ve většině posiloven v Moskvě a Petrohradu trénovat jen tiše přes den: i o víkendu ráno, kdy všichni v zimě spí, jsou všechna cvičební zařízení obsazená.

Cvičení v tělocvičně

„Za dva měsíce můžete dát své tělo do pořádku,“ říká Stanislav Bogomolov. — Čím je fyzická podoba zanedbanější, tím rychleji budou změny viditelné. Zvláště pokud spolupracujete s trenérem, který na základě diagnostiky vytvoří osobní tréninkový a výživový program.“

Nejlepší je, jak říká kondiční trenér, začít s pravidelným tréninkem nízké intenzity pod vedením profesionála, který vás na velkou zátěž postupně připraví. Hlavní věcí v této věci je důslednost: i když se zdá, že tělo je v dobré kondici, neměli byste 1. června přestat trénovat. Stanislav Bogomolov zároveň objasňuje, že používání intenzivních metod k dosažení rychlých výsledků je špatné rozhodnutí. Mohou mít extrémně negativní dopad na zdraví a pohodu – způsobit závratě, namožené svaly, slabost a seznam by mohl pokračovat.

Aby se předešlo smutným následkům, musí ti, kteří nikdy nesportovali, podstoupit diagnostiku. Podle kondičního trenéra by měla zahrnovat minimálně vyšetření kardiovaskulárního systému, prahovou úroveň anaerobního metabolismu a maximální spotřebu kyslíku.

Ti, kteří přicházejí do posilovny poprvé, by měli věnovat zvláštní pozornost technice provádění cvičení, protože při práci i s lehkými váhami je snadné si ublížit.

Poté, co projdete všemi těmito fázemi, můžete sestavit program, který bude zahrnovat bezpečný a intenzivní trénink.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz