Jak zhubnout za týden bez diety video. - bedivine.cz
News

Video jak zhubnout za týden bez diety

Potřebujete shodit pár kilo navíc, ale nechcete držet přísné diety? Jak zhubnout bez diety za týden? Upravte výživu a připojte fyzickou aktivitu.

Správná výživa

V první řadě byste se měli vzdát muffinů, sladkostí, rychlého občerstvení. Snížit by se měla konzumace chleba a upřednostňovat žitný nebo celozrnný chléb.

Po celý týden si připravte vydatnou a zdravou snídani, večeři si dejte nejpozději do 19 hodin. Poslední jídlo by mělo být lehké.

Pamatovat byste měli i na pitný režim. Pijte čistou vodu ráno nalačno, 20 minut před každým jídlem a půl hodiny po něm. Vezměte si všude s sebou láhev vody. Ale večer byste neměli zneužívat nápoje.

Jídelníček by rozhodně neměl obsahovat více zeleniny. Zvláště užitečné jsou celer, různé druhy zelí, daikon, cuketa, okurky. Z čerstvé zeleniny se vyplatí dělat saláty a smoothies. Můžete pít čerstvě vymačkané zeleninové šťávy. Ovoce je lepší zvolit ne příliš sladké. Vyplatí se dát přednost jablkům, citrusům, kiwi. Ale mělo by tam být hodně zeleně.

V jídelníčku by mělo být i libové maso (telecí, kuřecí, krůtí, hovězí), ryby, vejce, nízkotučné mléčné výrobky (kefír, tvaroh, jogurt), obiloviny (hnědá rýže, ovesné vločky, kroupy, pohanka).

Pohanka snižuje hladinu cholesterolu v krvi, podle výzkumu publikovaného v Infikovat poruchy drogové cíle, takže byste ho měli zařazovat do jídelníčku častěji.

Při sestavování jídelníčku na daný den je třeba pamatovat na to, že snídaně a oběd by měly být vydatné, večeře lehké, ale výživné a svačiny zdravé.

Porce by měly být malé. Musíte jíst 4-5krát denně. Pokud máte mezi jídly hlad, můžete vypít sklenici kefíru nebo sníst okurku.

Je velmi důležité používat šetrnou tepelnou úpravu. Nic nesmažte. Je lepší péct, vařit a dusit. Oblévejte saláty přírodním jogurtem nebo olivovým olejem. Při vaření nepoužívejte tučnou zakysanou smetanu nebo majonézu.

Recepty na správnou výživu pro hubnutí pro každý den by měly být nejen zdravé, ale také chutné. Vybírejte proto zajímavé možnosti.

  • snídaně: sendvič s avokádem, rajčaty, mozzarellou a bazalkou, zelený čaj, jablko; nebo pohanka s petrželkou, pomerančové smoothie, hlávkový salát, špenát;
  • svačina: borůvkový jogurt; nebo tvaroh a hruška;
  • oběd: polévka z cuketového pyré, kuřecí řízek, salát; nebo klas, vařené telecí maso, dušená brokolice;
  • odpolední svačina: zeleninový salát; nebo vařené vejce a rajčata;
  • večeře: pečená ryba a salát; nebo zeleninový kastrol a kefír.

Před spaním si můžete vypít sklenici kefíru nebo pitného jogurtu.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»
bedivine.cz