Jak zhubnout stehna, aniž byste je napumpovali, stránka. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout stehna, aniž byste je třásli, stránka m.woman.ru

Jak zhubnout, ne nabrat svaly: Life hacky, které fungují

Ti, kteří chtějí odstranit přebytečný tuk z boků, pasu nebo paží, by měli být opatrní při sestavování fitness programu: existuje mnoho cvičení, které mohou pouze zvětšit objem problémových partií.

Na první pohled se to může zdát šílené: jak můžete přibrat na váze skákáním, dřepováním, pocením a jiným spalováním kalorií v posilovně? Ale jak ukazuje zkušenost, je to velmi možné. A zvedat činky, pít proteinové koktejly a dělat kulturistiku není vůbec nutné.

Stehna

Většina cviků ze standardní sestavy „kondice pro krásné hýždě“ sice promění váš zadek v tvrdý oříšek, ale vaše nohy nezhubnou a nezhubnou. V každém případě záleží na vaší stavbě a postavě, takže doporučení na „nebezpečné“ cviky na kyčle se budou hodit hlavně těm dívkám, kterým se dole ukládá přebytečný tuk.

Pokud je vaším problémem žaludek, pak klidně pumpujte nohy. Bez fanatismu a činek, samozřejmě, ale majitelům postav „obdélník“ a „trojúhelník“ v žádném případě nehrozí velké a široké boky – na rozdíl od „hrušek“ a „přesýpacích hodin“.

Černá listina: Všechny typy dřepů, pomalé zvedání nohou (ze stoje nebo lehu – na tom nezáleží), stejně jako malé kroky a zvedání špiček jsou na černé listině. Běh také není nejlepší variantou pro zmenšení objemu stehen. Atletika napumpuje lýtkové svaly a pomůže zvětšit velikost adductor major (záda) a vastus lateralis (přední) svaly stehen.

Tady asi mnozí namítnou a budou rozhořčeni – běhání prý vždy pomáhalo zhubnout. A tady je těžké nesouhlasit – opravdu spaluje kalorie, ale pokud jsou vaším cílem tenké nohy, neměli byste se tím příliš unést.

Zajímavé:  Kalkulačka spánku: spočítejte si, kolik spánku skutečně potřebujete.

Priorita: Všechny posilovací cviky je lepší nahradit strečinkem. Zahříváme se tancem, zvedneme-li nohy, děláme rychlé, prudké švihy. Skákání je dobré i jako rozcvička, můžete dělat zastrčené skoky nebo skoky nůžkovými, jen se vyhněte skákání z nízkého dřepu.

ruce

Krásné a zároveň ženské paže s vyrýsovanými svaly jsou vizitkou mnoha hvězd a modelek, například Heidi Klum, která na červený koberec často volí otevřené šaty bez ramínek. Ale ve snaze dosáhnout ideálního výsledku vždy existuje nebezpečí, že napumpujete svaly paží jako Madonna a skončíte se šlachovitými, tvarovanými bicepsy. S koženou rockovou vestou na cvočky budou vypadat perfektně, ale ne s romantickými šaty.

Stejně jako v případě nohou i zde je třeba být opatrný: abyste nepřetěžovali paže a ramena, měli byste kombinovat několik druhů zátěže.

Černá listina: ti, kteří se bojí nadměrného vymezení ramen, by si měli dávat velký pozor na kliky a cviky s činkami (i ty nejmenší). Je lepší vyloučit cvičení se simulátorem, který funguje na principu „zmáčknutí“ překážky přiložením rukou k hrudi.

Podívejte se na video o nejjednodušších, ale stylových věcech – zkontrolujte, zda je máte ve svém šatníku:

Priorita: Je lepší vyloučit přítahy, stejně jako kliky, ale jednoduché zavěšení na hrazdě je velmi užitečné. Kruhové švihy paží ze stoje jsou také užitečné pro deltové a pažní svaly a bicepsy a tricepsy lze posílit cvičením jógy: přechodem z pozice psa směrem dolů k prknu a kobře.

Pás

Každý asi ví, že cvičit břišní svaly, když máte na břiše a pase faldy, není nejlepší nápad: vnitřní svaly zesílí, ale tuk zůstane na svém místě. Před napumpováním břišních svalů se proto dobře zahřejte, běhejte, skákejte, provádějte ohyby a obraty, stejně jako další cviky ze seznamu účinných technik pro odstranění boků a tvarování pasu, o kterých jsme psali dříve.

Zajímavé:  Jak cvičit, abyste nezhubli, ale napumpovali se.

Černá listina: Jednoduše neexistují cviky, které by vám zvětšily pas a počet záhybů. Buď podpoří hubnutí, nebo prostě nebudou účinné. Proto v tomto případě neexistují žádná tabu, snad kromě přestat jíst mouku. Tato rada je ale účinná jak v případě stran, tak v situacích s příliš plnýma nohama.

Priorita: Nejúčinnějším cvičením pro tenký pas jsou boční ohyby všech typů. Program může a měl by být doplněn pumpováním břicha a také kroucenými jógovými ásanami.

Stop, hlasitost

Kromě všech uvedených doporučení si při snaze o štíhlé nohy, ruce nebo pas musíte pamatovat na některá pravidla, která jsou účinná v každém konkrétním případě:

  • při tréninku více skákat, tančit a běhat (opět pokud nemluvíme o nohách), to znamená dát tělu obecný typ zátěže a nezaměřovat se na konkrétní části těla;
  • Zvykněte si každodenní samomasáž problémových partií tělovým olejem. Především se to týká nohou, ale je třeba hníst i žaludek a ruce. Už za měsíc nebo měsíc a půl bude výsledek opravdu úžasný – přesvědčila jsem se z vlastní zkušenosti. Hlavní je nebýt líný – i týden pauzy vrátí tělo do obvyklého ochablého stavu;
  • vyvarujte se silových cvičení a nahraďte je protahováním, které vám dodá milost a ženskost;
  • snažte se po tréninku nejíst. Maximum – voda, různé koktejly, smoothie, zelenina, ovoce, nízkotučný jogurt nebo tvaroh.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button